Jak zrobić dekorację w stylu strasznych książek?

Dd - specjalista Tipy.pl
1 z 7
Jeżeli szukasz inspiracji na halloweenowe ozdoby, a dodatkowo jesteś fanem Harrego Pottera, proponujemy ci zrobienie strasznych, magicznych książek. Będzie to niewątpliwie zaskakująca ozdoba, która przypadnie do gustu wszystkim, nie tylko znawcom książek o młodym czarodzieju. Nie będzie kosztować cię to dużo pracy, a efekt cię zachwyci.
P

2 stare książki, sztuczne futerko, samoprzylepne oczy, sztuczne zęby wampira, mocny klej lub pistolet na gorący klej, łańcuch, kłódka.

1
Straszne książki krok 1
Utnij fragment sztucznego futerka, nieco większy od wielkości rozłożonej książki. Zasada oprawiania jest dokładnie taka sama, jak w przypadku oprawy papierem, zmienia się jedynie materiał.
2
Straszne książki krok 2
Dotnij dokładnie fragmenty materiału, a następnie przyklej do okładki mocnym klejem. Przy docinaniu pamiętaj, aby zostawić troszkę luzu, aby książka mogła swobodnie się otwierać.
3
Straszne książki krok 3
Przyklej oczy samoprzylepne. Teraz pora na szczęki. Przetnij sztuczne zęby na pół i przyklejaj do okładki. Możesz zrobić to na całej długości lub tylko w wybranych miejscach.
4
Straszne książki krok 4
Następnie przyłóż okładkę czymś ciężkim i pozostaw do zastygnięcia kleju.
5
Straszne książki krok 5
Jeżeli chcesz uzyskać bardziej realistyczny efekt, możesz dodać czerwoną farbę w sprayu, która będzie imitować krew.
6
Straszne książki krok 6
Drugą książkę otocz łańcuchem i zapnij kłódkę. Na bokach książki możesz dodać napisy, aby wyglądała na starszą i zużytą. Takie stylowe ozdoby w stylu Harrego Pottera zachwycą twoje dzieci i wszystkich znajomych, a jak widzisz nie są trudne w wykonaniu.
Strona 1 z 7

Powiązane porady

Podobne porady

Komentarze (0)

* Pola wymagane