10 najstraszniejszych  przekąsek na Halloween

10 najstraszniejszych przekąsek na Halloween

Dd - specjalista Tipy.pl
1 z 11
Halloween to czas duchów, potworów i czarownic. Jeżeli organizujesz przyjęcie z tej okazji, to z pewnością wiesz, że nie obejdzie się bez krwawych i przerażających elementów dekoracyjnych. Możesz przemycić je w swoich przekąskach. W końcu kiedy zaszaleć w kuchni z takimi specjałami, jak nie teraz. Przedstawiam zestawienie 10 najstraszniejszych przekąsek.
1
Krwawe palce
Krwawe palce

Są przerażające, a jednocześnie pyszne. Jeżeli przełamiesz opory związane z wyglądem tej przekąski, to z pewnością nie będziesz mógł oderwać się od zakrwawionych palców, które okażą się pysznymi, migdałowymi ciasteczkami. Nie może ich zabraknąć na żadnym halloweenowym przyjęciu.

Przepis znajdziesz tutaj.
2
Mięsne szczury
Mięsne szczury

Szczury same w sobie są stworzeniami, z którymi większość ludzi nie chciałaby spotkać się twarzą w twarz. A co gdy znajdą się na talerzu? Przedstawiamy sposób jak zrobić mięsne szczurki, które są pyszne i zdrowe, ale spokojnie, nie robi się ich z prawdziwych szczurów.

Jeżeli chcesz wiedzieć jak zrobić mięsne szczury kliknij tutaj.
3
Jelita z ciasta francuskiego
Jelita z ciasta francuskiego

Niewątpliwie ludzie o słabych nerwach mogą mieć problem z tym daniem. Wygląda strasznie, ale jest również pyszne. Jeżeli planujesz imprezę na Halloween, to ciasto francuskie o wyglądzie jelit będzie idealnym rozwiązaniem.

Jak zrobić jelita z ciasta francuskiego .
4
Krwawe oczy
Krwawe oczy

Kolejny przykład przekąski, której wygląd nie idzie w parze ze smakiem. Wyłupane oczy nie wyglądają apetycznie, jednak smakują wyśmienicie. Przynajmniej te, które przedstawiamy. Będą genialnym elementem imprezy halloweenowej i zachwycą twoich gości, o ile ktoś odważy się je skosztować.

Wskazówki jak przygotować krwawe oczy znajdują się tutaj.
5
Mózg do picia
Mózg do picia

Jest to zdecydowanie przerażający sposób podania drinka. Nie każdy odważyłby się spróbować takiego specyfiku. Ci jednak, którzy zbiorą się na odwagę z pewnością nie pożałują.

Dokładny opis przygotowania drinka znajduje się tutaj.
6
Wyłupane oko
Wyłupane oko

Kto chciałby skosztować oko? To konkretne jest pyszne, a do tego zrobione wyłącznie z naturalnych składników. Przygotowanie nie jest trudne, a dodatkowo możesz przygotować je dzień wcześniej. Przerażający wygląd idealnie pasuje do scenerii Halloween.

Przepis na krwawe oko znajdziesz tutaj.
7
Śmietankowy mózg
Śmietankowy mózg

Kolejna propozycja przerażającej potrawy, to śmietankowy mózg. Jest to idealny deser na przyjęcie. Pyszny, a jednocześnie w typowym charakterze halloween. Twoi znajomi pokochają ten deser.

Jeśli chcesz wiedzieć jak przygotować taki deser kliknij tutaj.
8
Zielone palce czarownicy
Zielone palce czarownicy

Standardowe paluszki wydadzą się nic nie znaczącą nudną przekąską przy takich przerażających ciasteczkach, w kształcie palców czarownicy. Przepisów na podobne ciasteczka jest kilka, jednak te są wyjątkowe. Nie dosyć, że zielony kolor wywołuje gęsią skórkę, to sztuczna ziemia stworzona z ciastek oreo dodaje dreszczyku.

Wskazówki jak zrobić ten przerażający deser znajdziesz tutaj.
9
Mięsne ręce
Mięsne ręce

Jeżeli chcesz uzyskać mroczny nastrój podczas przyjęcia halloweenowego, zadbaj nie tylko o wystrój, ale również o to co podasz do jedzenia. Zrób mięsne ręce, które idealnie wpiszą się w charakter imprezy. Są przerażające, ale jednocześnie pyszne.

Chcesz poznać przepis? Kliknij tutaj.
10
Poncz z niespodzianką
Poncz z niespodzianką

Poncz to rodzaj alkoholu który smakuje z pewnością większości ludzi. Na Halloween proponujemy jednaj jego mroczna odsłonę. Zrób krwisty poncz z niespodzianką. Jest to idealna propozycja na Halloweenowe przyjęcie a wykonanie jest niezwykle proste.

Wskazówki jak przygotować poncz znajdują się tutaj.
Strona 1 z 11

Powiązane porady

Podobne porady

Komentarze (0)

* Pola wymagane