10 najlepszych deserów na Halloween

10 najlepszych deserów na Halloween

Dd - specjalista Tipy.pl
10 najlepszych deserów na Halloween
1 z 11
Halloween to czas nie tylko potworów, duchów i wampirów, ale również pysznych słodkości. Nawet dorośli mogą poczuć się wtedy jak dzieci i pozwolić sobie na pyszne słodkości. Przedstawiamy listę 10 niebanalnych deserów, które idealnie pasują do klimatu Halloween. Przygotuj je na przyjęcie halloweenowe lub po prostu, aby cieszyć się ich smakiem.
1
Kapelusze wiedźmy
Kapelusze wiedźmy

Prosty i niebanalny przepis na smakołyk, który podbije serca zarówno młodszych jak i tych starszych domowników. Przygotowanie tych chrupiących smakołyków jest bardzo proste.

Dokładny przepis jak wykonać kapelusze czarownicy znajdziesz tutaj.
2
Babka w kształcie dyni
Babka w kształcie dyni

Babka nie musi być tylko wielkanocna. Przy odrobinie wyobraźni możesz przerobić ją na Halloweenową dynię. Jest nie tylko urocza, ale i pyszna.

Dokładne wskazówki jak ją wykonać znajdziesz tutaj.
3
Babeczki duchy
Babeczki duchy

Halloween nie może obejść się bez duchów. Dlaczego więc nie wykorzystać ich do ozdoby babeczek na przyjęcie z tej okazji. Te urocze stworki podbiją serca wszystkich i staną się hitem przyjęcia.

Jeżeli chcesz wiedzieć jak zrobić te słodkie duszki kliknij tutaj.
4
Deser w kształcie grobu
Deser w kształcie grobu

Szybki, oryginalny, a jednocześnie pyszny deser. Zrobisz go dosłownie w kilkanaście minut. Sprawdzi się zarówno jako awaryjny przepis, na niezapowiedziane wizyty lub jako wcześniej zaplanowany deser.

Wskazówki jak zrobić ten pyszny deser znajdują się tutaj.
5
Sernik ze szczurami
Sernik ze szczurami

Szczury to urocze małe stworzonka, z którymi wolimy nie spotkać się twarzą w twarz. Przerażają nas, więc są dobrą dekoracją na Halloween. Wykorzystaj je do ozdoby sernika. Gwarantujemy, że takie ciasto zaskoczy wszystkich.

Przepis na sernik ze szczurami znajdziesz tutaj.
6
Duchy w galaretce
Duchy w galaretce

Galaretka z bitą śmietaną to świetny pomysł na deser. Na Halloween zrób przerażającą wersję z duchami. Zachwycisz tym swoje dzieci i nie tylko. Deser jest niezwykle prosty w wykonaniu.

Cała instrukcja znajduje się tutaj.
7
Babeczki pająki
Babeczki pająki

Pająki są przerażające. Idealnie wpisują się więc w klimat Halloween. Zrób babeczki które ozdobisz na kształt pająków. Możesz zrobić mniej przerażającą wersję. Taki babeczki nadadzą się na przyjęcie, jak i jako zwykła przekąska.

Przepis znajduje się tutaj.
8
Czekoladki w kształcie czaszki
Czekoladki w kształcie czaszki

Niewątpliwie jest to deser dla odważnych. Czekoladka w kształcie czaszki z widocznym mózgiem nie będzie może spróbowana przez wszystkich, jednak ci którzy się odważą pokochają smak połączenia orzechów i czekolady.

Jeśli chcesz wiedzieć jak je przygotować kliknij tutaj.
9
Galaretka z robakiem
Galaretka z robakiem

Prosty i niedrogo przepis na deser idealny na Halloweenowe przyjęcie. Pyszna galaretka, a do tego robaki. Naprawdę potworne danie. Na pewno potwornie smaczne. Przygotowanie jest bajecznie proste. Jak widzisz ten smakołyk ma same plusy.

Tutaj znajdziesz wskazówki, jak przygotować ten deser.
10
Bananowe duszki
Bananowe duszki

Deser zdrowy, pyszny i szybki w przygotowaniu. Czy trzeba dodawać coś więcej? Zrobisz go w kilka minut, więc idealnie nada się na awaryjne sytuacje. Te piękne duszki zachwycą dziec i dorosłych.

Zrób je według wskazówek które znajdziesz tutaj.
Strona 1 z 11

Powiązane porady

Podobne porady

Komentarze (0)

* Pola wymagane