9 przerażających halloweenowych drinków

9 przerażających drinków na Halloween

Dd - specjalista Tipy.pl
9 przerażających halloweenowych drinków
1 z 10
Przyjęcia halloweenowe nie obejdą się bez specjalnych, przerażających dekoracji. Można przemycić je w daniach lub drinkach. Przedstawiamy listę 9 najbardziej przerażających drinków. Przeznaczone są wyłącznie dla odważnych, jednak smak jest wspaniały, więc jeżeli spróbujesz, to na pewno nie będziesz żałować.
1
Krwawe martini
Krwawe martini

Jeżeli chcesz podać martini, zrób je z dreszczykiem. Krwawa obwódka na kieliszku będzie idealnym rozwiązaniem, które zrobi wrażenie na twoich gościach. Idealne rozwiązanie na Halloweenową imprezę.

Jeżeli chcesz wiedzieć co zrobić, aby podać krwawe martini kliknij tutaj.
2
Dymiące martini
Dymiące martini

Ten niewątpliwie malowniczy drink przypomina miksturę czarownicy. Nie dosyć, że się dymi, to jeszcze zmienia kolory. Wszystko za sprawą suchego lodu. Pamiętaj jednak, aby zachować szczególną ostrożność, ponieważ nieprawidłowo użyty może być bardzo niebezpieczny. Jeśli chcesz zrobić wrażenie na gościach, to jest to najlepsza propozycja dla ciebie.

Przepis na dymiące martini znajdziesz tutaj.
3
Drinki ze strzykawką
Drinki ze strzykawką

Propozycja dla miłośników wampirów i krwi. Strzykawki dodatkowo dodadzą dreszczyku emocji. Ponadto te krwiste napoje będą gotowe w kilka chwil, a lista zakupów jest wyjątkowo krótka. Poczuj się jak prawdziwy wampir spijający krew.

Przepis na krwawe drinki ze strzykawką znajdziesz tutaj.
4
Pinacolada
Pinacolada

Jeżeli jesteś fanem pinacolady to zrób jej halloweenową wersję. Krwawa obwódka na kieliszku będzie idealnie współgrała z odcieniem drinka. Dla wzmocnienia efektu dodaj koreczek w kształcie oka i gotowe. Ten sam, a jednak zupełnie inny drink.

Wskazówki jak przygotować krwawą pinacoladę znajdziesz tutaj.
5
Poncz z okiem
Poncz z okiem

Oko pływające w misce z ponczem będzie genialnym rozwiązaniem na imprezę z okazji Halloween. Wystarczająco przerażające, aby podbić serca twoich gości, a tych zatwardziałych urzeknie smak.

Instrukcja wykonania tego specjału znajduje się tutaj.
6
Shot krwawe oko
Shot krwawe oko

Ciekawy i przerażający drink, z okiem w roli głównej. Odważni którzy go skosztują, nie będą żałować. Wykonanie wbrew pozorom jest bardzo proste.

Przepis na wykonanie krwawego oka znajdziesz tutaj.
7
Krwawy mózg
Krwawy mózg

Przerażająca propozycja dla ludzi z mocnymi nerwami. Nie każdy odważy się skosztować mózgu. Jedna w przeciwieństwie do wyglądu, smak jest zaskakująco dobry. Spróbuj, a przekonasz się na własnej skórze.

Jak zrobić drinka Krwawy mózg.
8
Gały gorzały
Gały gorzały

Zabawa drinkami może zaprowadzić cie również do tego specyficznego drinka, wyglądającego niczym mikstura wiedźmy z wyłupanymi oczami. Będzie to świetny pomysł na drinki na halloweenową imprezę.

Chcesz wiedzieć jak przygotować tego drinka? Kliknij tutaj.
9
Pocałunek wampira
Pocałunek wampira

Ostatnią propozycją jest pocałunek wampira. Drink który nie ma nic wspólnego z potępieniem i przemianą w wampira. Jest pyszny i na pewno spodoba się twoim gościom. Dla lepszego efektu podawaj do ze strzykawkami wypełnionymi malinowym sosem, aby każdy mógł własnoręcznie wcisnąć go do drinka.

Przepis znajdziesz tutaj.
Strona 1 z 10

Powiązane porady

Podobne porady

Komentarze (0)

* Pola wymagane