6  przerażających propozycji makijażu na Halloween

6 przerażających makijaży na Halloween

Dd - specjalista Tipy.pl
1 z 7
Szukasz inspiracji na przerażający Halloweenowy makijaż? Mamy dla ciebie propozycję. A nawet 6. Przedstawiamy listę 6 makijaży, które przyprawią o dreszczyk. Może znajdziesz to czego szukasz lub zainspirujesz się i stworzysz własną propozycję na podstawie tego co zobaczysz w tym zestawieniu.
1
Makijaż zombie
Makijaż zombie

Zombie to bez wątpienia jeden z najpopularniejszych wyborów jeżeli chodzi o kostiumy na halloween. W tym przypadku pierwsze skrzypce gra właśnie makijaż. Za jego pomocą możesz przemienić się w szarego, martwego i przerażającego zombie. Na przyjęciu będziesz budzić przerażenie.

Instrukcja wykonania tego makijażu znajduje się tutaj.
2
Biała Dama
Biała Dama

Biała dama to bez wątpienia najpopularniejszy duch. Kto nie słyszał o duchach kobiet straszących po zmroku w popularnych zamkach. Może i ty chcesz zostać właśnie Białą Damą na imprezie halloweenowej? Nic prostszego. Przedstawiamy makijaż, który przemieni cię w tą słynną postać.

Jak zrobić makijaż Białej Damy.
3
Zamek błyskawiczny
Zamek błyskawiczny

Dla ludzi którzy szukają mocnych wrażeń, proponujemy makijaż imitujący zamek błyskawiczny. Twoja twarz będzie wyglądała jak uszyta z materiału. Przerażający efekt z pewnością zadowoli nawet najbardziej wymagających.

Jeżeli chcesz wiedzieć jak wykonać ten makijaż kliknij tutaj.
4
Czarna Wdowa
Czarna Wdowa

Kolejny przykład przebrania na Halloween, które wymaga nieco pracy, jednak efekt będzie powalający. Przebierz się za Czarną Wdowę i wpraw w podziw wszystkich znajomych.

Porcelanowa cera, cienie wokół oczu, instrukcja jak dokonać tego wszystkiego znajduje się tutaj.
5
Dia de los Muertos
Dia de los Muertos

Czaszka ozdobiona kwiatami to symbol święta Dia de los Muertos. Jest to meksykańskie święto ku czci zmarłych, odpowiednik naszego święta Wszystkich Świętych. Mimo, że nie ma nic wspólnego z Halloween, to jest to częsty motyw pojawiający się w tym czasie.

Jeżeli chcesz stworzyć makijaż w tym stylu to kliknij tutaj.
6
Makijaż upiornej lalki
Makijaż upiornej lalki

Porcelanowe lalki są coraz częstszym wyborem jeżeli chodzi o wybór przebrania na Halloween. Czy to wersja zwykłej czy przerażającej lalki nie obejdzie się bez makijażu. Przedstawiamy naszą propozycję przerażającej lalki.

Dokładny opis tego makijażu znajdziesz tutaj.
Strona 1 z 7

Powiązane porady

sztuczna krew
kostium pirata dla dziecka
strój pająka

Podobne porady

Komentarze (1)

* Pola wymagane

Stea
02.11.2015
To nie jest upiorna lalka tylko Sally z Miasteczka Halloween Tima Burtona.