przechowywanie pokrywek od garnków

10 genialnych sposobów jak przechowywać pokrywki od garnków

Dd - specjalista Tipy.pl
przechowywanie pokrywek od garnków
1 z 11
Jeżeli masz mało miejsca w kuchni to wiesz jak ważny jest każdy centymetr wolnej powierzchni. Czasami w stosie naczyń, garnków i produktów spożywczych ciężko jest się odnaleźć. Podpowiemy ci jak zorganizować przestrzeń i zaoszczędzić nieco miejsca w szafkach. Przedstawiamy 10 sprawdzonych sposobów przechowywania pokrywek do garnków, które nie tylko pozwolą zaoszczędzić miejsce, ale sprawią, że w łatwy sposób będzie można się do nich dostać, bez konieczności nurkowania w szafce i przekopywania się pomiędzy garnkami.
1
przechowywanie pokrywek od garnków - krok 1
Haczyki na ręczniki

Haczyki do wieszania ręczników czy ścierek są idealnym rozwiązaniem do przechowywania pokrywek. Dzięki nim, możesz je łatwo umiejscowić na wewnętrznej stronie drzwiczek do szafki. Dwa odpowiednio przyklejone haczyki bez problemu utrzymają pokrywkę, a ty zyskasz dodatkowe miejsce i co równie ważne z łatwością znajdziesz każdą pokrywkę.
2
Wieszak na pokrywki

Dobrą alternatywą dla haczyków będzie specjalna półka do przechowywania pokrywek. Ona również pozwoli zaoszczędzić miejsce, zorganizować i podzielić pokrywki i  co również ważne, zmieści o wiele więcej pokrywek niż haczyki.
3
Wieszak na ręczniki

Kolejnym sposobem jest wykorzystanie uchwytu na ręczniki. On również przyklejony do wewnętrznej strony szafki sprawdzi się w przechowywaniu jak i organizacji pokrywek do garnków.
4
Plastikowy pojemnik

Aby zachować porządek w szafce użyj starego plastikowego pojemnika w którym ułożysz wszystkie pokrywki. Dzięki temu rozwiązaniu, wszystkie będą znajdowały się w jednym miejscu, co zaoszczędzi miejsce i twój czas podczas szukania odpowiedniej pokrywki.
5
Wykorzystaj miejsce w szufladzie

Jeżeli w twojej szafce z garnkami nie ma ani kawałka wolnej przestrzeni na pokrywki, to równie dobrze do ich  przechowania możesz użyć szuflady. Możesz przeznaczyć całą i umieścić w niej same pokrywki lub  dodać je tam gdzie akurat jest jeszcze choć trochę przestrzeni.
6
Płytka szuflada

Szuflada na pokrywki wcale nie musi być głęboka i zajmować połowę mebli. Wystarczy mała i płytka, tak aby zmieścić pokrywki. Dobrym rozwiązaniem będzie umieszczenie takiej szuflady nad każdą głęboką, w której przechowujesz garnki. W ten sposób w jednym miejscu znajdziesz garnek i pasującą do niego pokrywkę.
7
Haczyki pod szafkami

Jeżeli nie masz ani trochę miejsca w szafkach i szufladach, zawieś pokrywki na haczykach pod szafkami. Ułatwi ci to dostęp i pozwoli szybko znaleźć odpowiednią pokrywę.
8
Stara suszarka do naczyń

Metalowa suszarka do naczyń, podobnie jak plastikowy pojemnik pomoże ci zorganizować wszystkie pokrywki. Dodatkowo przegródki na naczynia utrzymają porządek. Taka suszarka nie zajmie ci dużo miejsca, ale wiele w sobie pomieści.
9
Przegródka na płyty CD

Jeżeli nie masz akurat suszarki do naczyń to nic straconego. Alternatywą dla tego rozwiązania będzie wykorzystanie starej, nieużywanej przegródki na płyty CD. Zasada działania jest dokładnie taka sama, jak w przypadku suszarki do naczyń.
10
Zawieś pokrywki na ścianie

Wolna ściana w łatwy sposób może przeistoczyć się w ogromny wieszak na pokrywki,  patelnie i inne akcesoria kuchenne. Wystarczy zainstalować kilka haczyków i gotowe. Pomieścisz tam naprawdę mnóstwo narzędzi potrzebnych w kuchni, a dodatkowo zawsze będą pod ręką.
Strona 1 z 11

Powiązane porady

Podobne porady

Komentarze (0)

* Pola wymagane