sposoby przechowywania butów - krok 1

8 sprawdzonych sposobów jak przechowywać buty

Dd - specjalista Tipy.pl
sposoby przechowywania butów - krok 1
1 z 9
Twoja szafa pęka w szwach od nadmiaru butów? Na podłodze obok drzwi nie ma ani centymetra wolnego miejsca bo wszędzie są buty? Pomożemy ci zapanować nad chaosem i uporządkować twoje obuwie. W końcu butów nigdy nie jest za dużo, więc po co rezygnować z nowej pary sandałków lub szpilek, jeżeli można zorganizować przestrzeń w taki sposób, aby wszystkie buty miały swoje miejsce, a ty  odzyskasz porządek. Przedstawiamy 8 sprytnych sposobów przechowywania obuwia.
1
sposoby przechowywania butów - krok 1
Półka z papierowych tub

Jeżeli jesteś miłośnikiem nietypowych rozwiązań i recyklingu, to proponujemy ci stworzenie oryginalnej półki ze starych, papierowych tub. Do jej wykonania potrzebować będziesz jedynie papierowych tub i kleju. Rozwiązanie niestandardowe, ale idealnie nadające się do organizacji twoich butów.
2
sposoby przechowywania butów - krok 2
Podziel swój organizer na części

Kup organizer na buty z kieszonkami i podziel go na sekcje. Zimą chowaj część z obuwiem letnim i na odwrót. Pozwoli ci to zaoszczędzić sporo  miejsca i zachować porządek.
3
sposoby przechowywania butów - krok 3
Układaj buty na przemian

Jeżeli ułożysz buty na przemian, tak jak w pudełku, zmaksymalizujesz przestrzeń w szafce. Zaskoczy cię jak wiele może zmienić taka mała innowacja. Równocześnie podziel  buty na sekcje, co ułatwi organizację i szukanie odpowiedniego obuwia.
4
sposoby przechowywania butów - krok 4
Profesjonalny stojak na buty

W sklepach internetowych możesz dostać pionowe stojaki na buty w kształcie karuzeli.  Pomieszczą nawet do 24 par butów. Taki stojak możesz swobodnie umieścić w garderobie lub szafie. Nie potrzebuje dużo miejsca, bo dzięki obrotowym elementom będziesz mieć łatwy dostęp do każdej pary. Rozwiązanie idealne - pozwala zaoszczędzić miejsce, zachować porządek i czystość.
5
sposoby przechowywania butów - krok 5
Kozaki na wieszakach

Kozaki łatwo możesz przechowywać wieszając je w szafie, na zwykłych wieszakach do spodni. Nie tylko zaoszczędzisz w ten sposób miejsce, łatwo znajdziesz wybraną parę, ale również zapobiegniesz odkształceniom i uszkodzeniom cholewek.
6
sposoby przechowywania butów - krok 6
Japonki trzymaj w koszyku

Japonki to wygodne i funkcjonalne buty. W upalne lato idealnie sprawdzają się na wyjście, są również niezastąpione na basen czy do sauny. Masz wiele par japonek? Nie możesz nad nimi zapanować? Włóż wszystkie do jednego koszyka. Ułatwi ci to szukanie, a także zapobiegnie bałaganowi.
7
sposoby przechowywania butów - krok 7
Skrzynki na wino

Kolejny przykład na to, że recykling może ułatwić życie. Zrób półkę na buty ze starych skrzynek na wino. Zaskoczy cię ile obuwia w sobie pomieszczą, a co za tym idzie ile zyskasz miejsca. Przypisz każdemu członkowi rodziny odpowiednie miejsce na półce, co dodatkowo ułatwi organizację.
8
sposoby przechowywania butów - krok 8
Szuflady w schodach

Schody mogą stać się idealnym miejscem na przechowywanie obuwia. Zainstaluj szuflady w każdym stopniu. Nie zabiorą dodatkowego miejsca, a świetnie sprawdzą się jako schowek. Pomieszczą one całą twoją kolekcję butów (i nie tylko), a dodatkowo pomogą w zorganizowaniu obuwia. Buty w których najczęściej są używane umieść w dolnych szufladach, a te na specjalne okazje w górnych.
Strona 1 z 9

Powiązane porady

Podobne porady

Komentarze (1)

* Pola wymagane

Pielegnacjaobuwia.pl
14.07.2020
Do przechowywania obuwia najlepiej sprawdzą się prostokątne przezroczyste pojemniki. Dzięki nim nie tylko widzimy, jakie buty są w środku, ale łatwo nam układać jedno pudełko na drugim, przez co buty zajmują mniej miejsca.