pomysły na ozdoby z butelki plastikowej

7 pomysłów co zrobić z plastikowych butelek

Dd - specjalista Tipy.pl
pomysły na ozdoby z butelki plastikowej
1 z 8
Recykling to szybko rozwijający się trend. Pozwala przekształcić stare niepotrzebne przedmioty i nadać im nowe życie. Ponadto zmniejsza ilość śmieci i odpadków. W recyklingu nie ma granic, możesz stworzyć wszystko z wszystkiego: meble z palet, świeczki ze starych słoików czy nawet lampki ze starych puszek. Ogranicza cię tylko twoja kreatywność. Jeżeli chcesz zrobić coś przydatnego ze zwykłych  butelek, to przedstawiamy listę 7 pomysłów ich wykorzystania.
1
co zrobić z plastikowych butelek - krok 1
Wazon

Wazony na kwiaty są idealnym dodatkiem do wszystkich pomieszczeń. Puste czy wypełnione kwiatami stanowią dekorację, którą można wykorzystać zarówno w kuchni, w salonie czy w sypialni. Po co jednak wydawać pieniądze na kolejne ozdoby, skoro można zrobić je samemu. Potrzebujesz jedynie starej butelki, taśmy dwustronnej i pasków papieru ozdobnego. Oklej butelkę kawałek po kawałku. Możesz wybrać dowolny wzór. Twój eko wazon jest już gotowy.
2
Użyj butelki jako stempla

Dno plastikowej butelki będzie idealnym stemplem do malowania kolorowych wzorów.

Wystarczy, że zanurzysz butelkę w farbie i odbijesz wzór na papierze. Efekt kwiatów jest gotowy, a ty możesz tworzyć swoje własne dzieła sztuki.
3
Ozdobna butelka do sprzątania

Kto powiedział, że opakowania środków czyszczących muszą być nudne? Zrób ozdobną butelkę na płyn do szyb, która będzie nie tylko funkcjonalna, ale i piękna. Pomaluj ją na wybrane kolory, przelej płyn i zakręć końcówkę ze spryskiwaczem. Przekonasz się, jak taka mała zmiana doda ci energii, a sprzątanie stanie się przyjemniejsze.
4
Ozdobny pojemnik w kształcie jabłka

Utnij dolną część butelki. pomaluj ją czerwoną farbą, umieść w środku woreczek z cukierkami a na szczycie zawiąż zieloną kokardę. To ozdobne pudełeczko na słodkości jest urocze i sprawdzi się zarówno na przyjęciu, jaki i jako pojemnik na drugie śniadanie dla twojego dziecka.
5
Wiszące doniczki

Plastikowe doniczki idealnie sprawdzą się jako wiszące doniczki. Wystarczy, że przetniesz butelkę w połowie, zrobisz dziurki po bokach i przeciągniesz przez nie sznurek. Butelki możesz również pomalować kolorowymi farbkami. Teraz pozostaje tylko posadzić kwiaty i zawiesić doniczkę na haczyku.
6
Piórnik z butelek

Jest to genialne rozwiązanie, na wykorzystanie starych butelek. Piórnik do przechowywania kredek lub innych przyborów biurowych wykonasz z plastikowych butelek, kolorowego zamka błyskawicznego, nożyczek i pistoletu na gorący klej. Możesz tworzyć różne rozmiary dopasowane do tego, co akurat będziesz w nich przechowywać.
7
Kotki z plastikowych butelek

Ozdoby z plastiku mogą być naprawdę urocze. Zrób pojemniki w kształcie kotów, które wykorzystasz jako doniczki lub podstawki na dowolne przedmioty. Potrzebujesz tylko starych butelek, białej farby w sprayu, nożyczek, czarnego i różowego markera. Możesz oczywiście tworzyć dowolne kształty, wielkości, kolory i miny. Wszystko zależy od twojej wyobraźni.
Strona 1 z 8

Powiązane porady

świeczki w filiżance
zdrapka
lakiery do paznokci

Podobne porady

Komentarze (0)

* Pola wymagane