nietypowe zastosowania kosmetyków

10 nietypowych zastosowań produktów kosmetycznych

Dd - specjalista Tipy.pl
nietypowe zastosowania kosmetyków
1 z 11
Pielęgnacja urody to temat rzeka. Na rynku istnieje wiele produktów do pielęgnacji, kosmetyków i jeszcze więcej domowych sposobów dbania o urodę. Standardowe akcesoria i kosmetyki nie muszą jednak ograniczać się do przypisanej im funkcji.  Istnieje wiele zastosowań które mogą wydać ci się nietypowe. Oto lista 10 z nich.
1
nietypowe zastosowania kosmetyków i akcesoriów - krok 1
Dezodorant zmatowi cerę

Jeżeli masz tłustą skórę to wiesz jak ciężko jest trwale zmatowić twarz kosmetykami. Z pomocą przyjdzie ci najzwyklejszy dezodorant w sztyfcie. Wystarczy ze natrzesz strefę T cieniutką warstwą, pozostawisz na chwilę do wchłonięcia, a następnie nałożysz makijaż jak zwykle. Przekonasz się, że twoja cera dłużej pozostanie matowa.
2
Suszarka odparuje lustro

Zaparowane lustro po każdej kąpieli to prawdziwa udręka. Chcesz rozczesać włosy, a jedyne co widzisz to biała tafla pary na lustrze. Aby szybko się jej pozbyć użyj suszarki do włosów.
3
Zakręć włosy...prostownicą

Jeżeli marzą ci się rozwiane fale, niczym z wybiegów modowych, to do ich stworzenia użyj  najzwyklejszej prostownicy do włosów. Złap pasemko włosów i zwijaj je delikatnie od góry do dołu. Fale będą wyglądały naturalnie i subtelnie.  
4
Szybkie kręcenie włosów

Jeżeli masz mało czasu na stworzenie idealnej fryzury, możesz w kilka minut zakręcić całe włosy. Zwiąż je w wysokiego kucyka, a następnie podziel na 4-6 części. Każdą z nich nawijaj na lokówkę lub prostownicę. Dla lepszego efektu pasma możesz skręcić wokół własnej osi. Po ściągnięciu lokówki pozwól włosom swobodnie wystygnąć i dopiero wtedy delikatnie rozplącz.
5
Stara maskara do czesania brwi

Jeżeli twoje brwi są gęste i bujne, to zapewne do ich okiełznania używasz specjalnych żeli. Po co jednak wydawać pieniądze, skoro możesz wykorzystać starą maskarę do rzęs? Jeżeli używasz brązowego tuszu, zetrzyj nadmiar produktu ze szczoteczki i przetrzyj brwi grzebykiem. Jeżeli wolisz czarny tusz do rzęs, umyj dokładnie szczoteczkę. Efekt czarnych brwi nie wygląda zbyt naturalnie.
6
Pędzelek do malowania ust przyda się podczas tuszowania rzęs

Jeżeli chcesz mieć zniewalająco uniesione i niezwykle wydłużone rzęsy, to zamiast tuszować je zwykłą szczoteczką, użyj pędzelka do malowania ust. Dzięki niemu dotrzesz do samej nasady rzęs, wydłużając je i podnosząc.
7
Wyprasuj ubrania...prostownicą

Jeżeli do wyjścia masz kilka minut, a w całej szafie nie znajdziesz ani jednej rzeczy, która nie jest pomięta, to możesz szybko uprasować ulubioną bluzkę czy sukienkę, z pomocą najzwyklejszej prostownicy. Pamiętaj jednak, aby nie ustawiać zbyt wysokiej temperatury, żeby nie zniszczyć ubrań.
8
Jeżeli skończył ci się róż do policzków użyj szminki

Jeżeli chcesz stworzyć kompletny, wieczorowy makijaż, a zauważysz, że w twojej kosmetyczce brakuje różu, to nie przejmuj się. Nic straconego. Zamiast różu na policzki nanieś delikatnie szminkę w odpowiednik odcieniu. Pamięta jednak aby pokryć policzki niewielką ilością produktu, żeby nie uzyskać przerysowanego efektu. Nie sprawdzą się tu również szminki o wysokim połysku. Nie zapomnij także o zasadzie suche produkty aplikujemy na suche, mokre na mokre.
9
Zamień cień do powiek w lakier do paznokci

Jeżeli znudził ci się jakiś cień do powiek to nie musisz go wyrzucać. Może sprawdzi się jako lakier do paznokci? Wszystko czego potrzebujesz to cień do powiek, bezbarwny lakier do paznokci i mały pojemnik do wymieszania. Jeżeli używasz sprasowanego cienia, zacznij od rozdrobnienia go w gładki, drobny pyłek. Następnie umieść odrobinę w pojemniczku do mieszania, dodaj niewielką ilość bezbarwnego lakieru do paznokci i wymieszaj. Gdy masa będzie miała jednolitą konsystencję możesz użyć jej do pomalowania paznokci.
10
Zrób ombre na paznokciach

Ombre to niezwykle modny trend w zdobieniu paznokci. Cieniowane, różnokolorowe wzory sprawdzają się na co dzień jak i na specjalne okazje. Jeżeli chcesz zrobić ten prosty wzór samodzielnie, weź pacynkę do cieni. Ma ona idealny kształt i wielkość do cieniowania paznokci.
Strona 1 z 11

Powiązane porady

Podobne porady

Komentarze (0)

* Pola wymagane