Nieatrakcyjni mężczyzna

10 faktów, które sprawiają, że facet jest nieatrakcyjny

sylwiach - specjalista Tipy.pl
Nieatrakcyjni mężczyzna
1 z 11
Panowie, to czas, byście dowiedzieli się, co robiliście źle przez te wszystkie lata! Jeśli myślicie, że smród waszego ciała jest oznaką męskości, a przeklinanie kelnera za to, że wasza zupa jest zimna, jest oznaką siły. Jesteście w błędzie. Lepiej przeczytajcie listę dziesięciu rzeczy, które według dziewczyn sprawiają, że jesteście nieatrakcyjni.
1
Zaniedbany, niechlujny facet
Zaniedbany wygląd i brak higieny osobistej

Jeśli chcesz całe życie być singlem, to zaniedbany wygląd na pewno ci w tym pomoże! Nic tak nie odstraszy dziewczyny, jak nieświeży oddech, zapach spoconego ciała, pogniecione ubrania oraz brudne buty.
2
Brak ambicji
Brak ambicji

Kobiety kochają mężczyzn, którzy mają cel i ambicje, więc jeśli żadnych nie posiadasz, szybko od ciebie uciekną. Facet musi być chociaż trochę zaradny i mieć jakąś pasję w życiu, jeśli chce mieć szansę u dziewczyny.
3
Maniery przy stole
Brak manier przy stole

Dziewczyny nie lubią, jak facet mówi z pełnymi ustami i nie chcą też patrzeć, jak rzucasz się na jedzenie, jakbyś nie jadł od tygodnia. Gdy idziesz na randkę, pamiętaj o tych podstawowych zasadach, inaczej zapamięta cię z powodu twoich złych manier.
4
Poczucie humoru
Brak poczucia humoru

Na szczycie każdej kobiecej listy z pożądanymi u mężczyzn cechami znajduje się umiejętność rozbawienia jej. Żadna dziewczyna nie chce być z facetem, który wszystko bierze na poważnie i nie potrafi się z siebie śmiać, więc rozchmurz się i uśmiechnij, jeśli chcesz zostać przy niej na dłużej.
5
Obsesja na punkcie sportu
Obsesja na punkcie sportu

Większość facetów uwielbia sport, ale to nie powinna być dla ciebie najważniejsza rzecz w życiu, bo większość dziewczyn nie pasjonuje się sportem, jak ty. Nie ma nic złego w sporcie, ale chodzenie na mecz co tydzień nie jest dla dziewczyny randką idealną. Spotykanie się z nią w barze, by oglądać mecze też nie jest.
6
Przekleństwa
Za dużo przekleństw

Dziewczyny doskonale wiedzą, że jeśli przytrzaśniesz sobie palec drzwiami samochodowymi, nie da się powiedzieć tylko „o kurcze, to trochę zapiekło!”. Jednak jeśli przeklinasz co drugie słowo, może to zniechęcić do ciebie dziewczyny. Pamiętaj, że pewnego dnia dziewczyna może zechcieć przedstawić się swojej rodzinie, a jej matka na pewno nie chciałaby usłyszeć takiego języka.
7
Nie pij za dużo
Bycie pijanym

Dziewczyna chce, żebyś był godny zaufania, by można było na tobie polegać i byś mógł ją chronić, ale gdy jesteś pijany, to ona musi pomagać tobie i odprowadzić cię do domu. To nie jest droga, by zdobyć jej serce! Pij z umiarem tak, byś dalej był w stanie przeprowadzić z nią ciekawą rozmowę.
8
Nie bądź agresywny
Agresja

Panuj nad sobą i nie bij się z każdym, kto spojrzy w twoją stronę, gdy jesteście gdzieś na mieście. Dziewczyna chce poczuć, że możesz o nią zadbać, ale nie chce oglądać, jak każdego wieczora z kimś się bijesz.
9
Spóźnianie się i zapominanie
Spóźnianie się i zapominalstwo

Ciągłe spóźnianie się na randki w końcu ją wkurzy, a jeśli w ogóle zapomnisz o spotkaniu, równie dobrze możesz zapomnieć o związku z tą dziewczyną. Jeśli nie zależy ci wystarczająco, by postarać się o punktualność, to ona zacznie się zastanawiać, czy bierzesz ją na poważnie.
10
Dziwny ubiór
Noszenie zbyt dziwnych ubrań

Dziewczyna chciałaby z dumą przedstawić cię swoim znajomym. Zastanów się dobrze nad ubiorem, szczególnie jeśli masz w zwyczaju nosić skarpetki z sandałami, spodnie-rybaczki, koszulkę ze Spidermanem i zestaw do rozmów Bluethooth nieustannie na twoim uchu.
Strona 1 z 11

Powiązane porady

Masaż pleców
masaż erotyczny

Podobne porady

Komentarze (0)

* Pola wymagane