pocałunek

Jak pocałować dziewczynę jeśli jest się nieśmiałym?

MiloscMilosc - specjalista Tipy.pl
pocałunek
1 z 6
Denerwujesz się kiedy zamierzasz pierwszy raz pocałować dziewczynę? Jeśli tak przeczytaj poniższe porady i spraw, aby pocałunek sprawił radość obydwojgu z was.
1
pierwszy pocałunek - krok 1
Zacznij od dotknięcia jej ręki i twarzy

Jeśli dziewczyna pozwala się trzymać za rękę i pozwala ci dotykać swojej twarzy oznacza to, że pozwoli ci również się pocałować.

2
pierwszy pocałunek - krok 2
Jesteś impulsywna? Chcesz, abym cię pocałował? Czy dobrze się całujesz?

Zadaj jej jedno z powyższych pytań. Jeśli odpowie "tak" powiesz "no to sprawdźmy" i ją pocałuj. Jeśli powie, że nie jest pewna, zrób to samo. Jeśli powie nie, to oznacza tym razem "nie". Wówczas powtórz próbę za kilka dni.

3
pierwszy pocałunek - krok 3
Zacznij pieścić jej twarz

Delikatnie zacznij jeździć palcami po jej twarzy, uchu, szyi, łukach brwiowych i ustach. W miarę zbliżania się do niej całym ciałem koncentruj pieszczoty w okolicach ust. Na samym końcu zbliż się na kilkanaście centymetrów od jej twarzy, pocieraj kciukiem jej usta i się w nie wpatruj po czym cofnij rękę i ją pocałuj. Jeśli pozwoli sobie na dotykanie twarzy i ust, pozwoli ci się pocałować.

4
pierwszy pocałunek - krok 4
Popatrz się w oczy

Popatrz się głęboko w jej oczy nic przy tym nie mówiąc. Poczekaj, aż ona uchwyci twoje spojrzenie po czym przenieś wzrok na jej usta, odczekaj sekundę po czym ponownie popatrz jej w oczy. Jeśli się uśmiechnie możesz śmiało ją pocałować. Jeśli zacznie mówić coś nieistotnego lub się wiercić, ponów próbę za kilka dni.

5
pierwszy pocałunek - krok 5
Rozgrzej ją

Metoda ta jest świetna pod warunkiem, że jesteście sami w intymnym miejscu, przykładowo u ciebie w domu. Ona siedzi na kanapie, ty zaczynasz bawić się jej włosami (możesz po prostu zacząć się nimi bawić lub zacząć "oo jakie masz super kolczyki" dotknąć ich a następnie przenieść rękę na włosy), odsuwasz włosy z jej karku na bok i zaczynasz delikatnie całować jej szyję. To doprowadzi ją do szaleństwa. Całuj i ocieraj się o jej kark i szyję stopniowo przesuwając się ku jej ustom.

Strona 1 z 6

Powiązane porady

masaż erotyczny
spotkanie z rodzicami dziewczyny
malinka

Podobne porady

Komentarze (16)

* Pola wymagane

Feniks
16.01.2017
Zakochałem sie w dziewczynie mam 18 lat wiele razy całowałem dziewczyny ale ona jest tą jedyna i nie wiem jak jej nawet spytać jej o chodzenie a znamybsie tyle lat i od tamtej pory czekam na ten jeden pocałunek jak myślicie czy to dobry pomysł żebym ją 1pocałował chociaż ona wiele razy sie deklarowała że jesteśmy tylko przyjaciółmi nie wiem sam co mam zrobić
Feniks
16.01.2017
Ffelicity four
02.09.2016
Super
nmr59784
16.11.2015
Super poradnik na temat całowania :)
calowanie.wordpress.com
Kacperek
10.07.2012
Ja mam 14 lat i chodzę z super dziewczyną no i wiele razy się całowaliśmy, no ale to nie był taki pocałunek prawdziwy no i się spytałem czemu nie całujemy się z języczkiem to powiedziała że nie jest gotowa co mam robić żeby się zgodziła proszę pomóżcie.
StasieQ
29.02.2012
Ja mam 13 lat więc ten z rozgrzaniem jest trochę nie za bardzo chyba. Ale mam super dziewczynę, jest bardzo ładna, znamy się bardzo bardzo długo, kochamy się ale nie mogę jakoś jej pocałować. Proszę pomóżcie mi...
Saimon
14.02.2012
jesli po rozmowie zrobi sie przerwa i macie bliski kontakt wzrokowy to nawet nie myslicie o tym tylko was samo przyciaga (instynkt)i wtedy dzieje sie to... ten magiczny, delikatny "caus" :)
Na 1 spotkaniu jak sie zegnacie i naprawde chcecie ta osobe to odrazu w usta celowac takiego dlugiego mmm, a nie w policzek xD
maczo
17.01.2012
A jeśli całowałem się z dziewczyną przez 10 minut to, To mam szanse na coś więcej niż causa ?????
ONIB
18.11.2011
ja tam i tak sie nadal wstydze :
Rap Moją Religią
09.06.2011
Kurwa. ; p
Ja się Wstydzę tego Zrobić Chociasz Robiłem To Juz Pare razy . ;(
Ona Jest Wyjątkowa . !!!!!!!!!!