wybielanie zębów węglem

Wybielanie zębów węglem aktywnym – jak je przeprowadzić?

visage - specjalista Tipy.pl
Piękny uśmiech jest naszą wizytówką. Nic więc dziwnego, że zależy nam na białych, zdrowych zębach. Sposobów osiągnięcia takiego efektu jest kilka. Zabiegi przeprowadzane w gabinetach stomatologicznych to jednak spory wydatek, na który nie każdy może sobie pozwolić. Mamy dla ciebie dobrą wiadomość. Skutecznym sposobem na wybielenie zębów i usunięcie przebarwień z ich powierzchni jest zastosowanie węgla aktywnego. Czarny węgiel sposobem na śnieżnobiałe zęby? Okazuje się, że tak. Więcej szczegółów znajdziesz w dalszej części porady.
1
Węgiel aktywny (leczniczy) to środek stosowany od lat jako lek na biegunkę. Niewiele osób zdaje sobie jednak sprawę z jego kosmetycznych walorów. Udaj się więc do apteki i zakup węgiel aktywny (najlepiej w formie kapsułek). Delikatnie otwórz kapsułkę i wsyp jej zawartość do miseczki. Jeśli posiadasz węgiel w tabletkach, po prostu rozkrusz je na drobny proszek.
2
Do szklanki wlej 1 łyżeczkę wody. Dodaj 1 łyżeczkę sproszkowanego węgla leczniczego i dokładnie wymieszaj. Po kilku sekundach powinieneś otrzymać czarną papkę.
3
Dokładnie umyj i wysusz ręce. Opuszką palca nałóż węglową pastę bezpośrednio na zęby. Pozostaw na 15 minut.
4
Opłucz usta ciepłą wodą, a następnie umyj zęby jak zwykle.
5
Jeśli będziesz stosować węgiel aktywny raz dziennie każdego dnia, szkliwo twoich zębów stanie się jaśniejsze, a przebarwienia znikną.

Powiązane porady

wybielanie zębów
Białe zęby
Białe zęby

Podobne porady

Komentarze (0)

* Pola wymagane