Tutaj jesteś: Podróże > Przygotowania do Podróży > Pakowanie > 10 prostych trików które ułatwią ci pakowanie

10 prostych trików które ułatwią ci pakowanie

Stopień trudności: łatwe
, ekspert Tipy.pl
 3.5/5 (2 ocen)
Oceń 
Udostępnij
 1 z 11 
Dla wielu z nas najgorszym etapem urlopu jest pakowanie przed wyjazdem. Nerwowe sprawdzanie czy wszystko zostało zabrane, czy o niczym nie zapomnieliście i niczego nie zabraknie może wyprowadzić z równowagi nawet najspokojniejsze osoby.  Od dziś możesz ułatwić sobie to zadanie, korzystając z listy 10 prostych trików. Pomogą spakować bagaż i zabezpieczyć wszystkie jego elementy. Z pewnością każdy doceni  te proste sztuczki
1
Buty i paski
Buty i paski

Buty mogą zająć sporo miejsca w twoim bagażu. Nie trać go więc, ale kreatywnie wykorzystaj. Umieść drobne i delikatne przedmioty,  jak na przykład ładowarki do telefonu czy tableta, małe kosmetyki czy akcesoria, wewnątrz butów. Zaoszczędzisz miejsce i dodatkowo zabezpieczysz te przedmioty. Zwinięty pasek z kolei przyda się do zabezpieczenia kołnierzyka w koszuli. Usztywni go i zapobiegnie złamaniom i odkształceniom.
2
Ubierz się w to co zajmuje dużo miejsca
Załóż na siebie to, co zajmuje najwięcej miejsca

Walizka się nie domyka? Załóż na siebie rzeczy zajmujące w niej najwięcej miejsca. Dzięki temu zaoszczędzisz sporo wolnej przestrzeni. Grube swetry, ciężkie buty czy wielki słomiany kapelusz na plażę noś na sobie. Dzięki temu w walizce znajdzie się więcej miejsca na pamiątki z urlopu.
3
Wkładaj rzeczy w plastikowe torby
Plastikowe torby

Użyteczne są nie tylko w sklepach. Plastikowe torby swoje zastosowanie znajdą niemal wszędzie. Wyjątkiem nie jest pakowanie bagażu.  Przydadzą się do oddzielenia brudnych rzeczy od czystych, zabezpieczenia brudnych butów, pakowania pamiątek czy oddzielenia płynnych kosmetyków, aby nie pobrudziły reszty bagażu. Spakuj kilka plastikowych toreb do walizki. Nie zajmą dużo miejsca, a z pewnością okażą się przydatne.
4
Zwijaj ciuchy w rulon
Nie składaj ubrań, zwijaj je

Twoja walizka jest przepełniona? Nie możesz jej dosunąć? Zamiast składać ubrania w misterną kosteczkę, zwijaj je w proste wałki. W ten sposób zajmą o wiele mniej miejsca, nie pogniotą się w trakcie podróży, a dodatkowo pakowanie zajmie ci o wiele mniej czasu. Proste rozwiązania są najbardziej przydatne.
5
Używaj torebek strunowych
Torebki strunowe

Zabezpiecz nimi wszystkie przedmioty które mogą przeciekać, wysypywać się lub farbować bagaż. Są łatwo dostępne i bardzo wytrzymałe. Obowiązkowe wyposażenie każdego urlopowicza.
6
Złóż marynarkę
Złóż marynarkę poprawnie

Czy wiesz, że poprawnie złożona marynarka nie pogniecie się w walizce? Przekręć marynarkę na lewą stronę, włóż jedno ramię w drugie i wygładź, aby całość gładko się pokrywała (szczególnie zadbaj o ułożenie rękawów, muszą płasko przylegać do siebie i nie zaginać się). Następnie złóż żakiet na pół jeszcze raz wygładź i gotowe. Po wyjęciu z walizki nie będzie śladów podróży ani zagnieceń.
7
Zabezpiecz maszynkę do golenia
Zabezpiecz maszynkę do golenia

Ostre nożyki maszynki do golenia mogą uszkodzić nie tylko kosmetyczkę ale i delikatne tkaniny. Aby temu skutecznie zapobiec, załóż na maszynkę spinacz biurowy. Dzięki niemu ostrza maszynki pozostaną zabezpieczone przez całą podróż.
8
Zabezpiecz kosmetyki skarpetkami
Zabezpiecz szklane pojemniki w skarpetkach

Skarpetki idealnie zamortyzują drobne wstrząsy i upadki. Możesz w nich zabezpieczyć szklane słoiczki z kremami, buteleczki z perfumami czy pamiątkowe butelki z lokalnymi trunkami. Wszystkie szklane pojemniki będą w nich bezpieczne.
9
Oznacz swoją walizkę
Zaznacz walizkę

Próbowałeś kiedyś znaleźć swoją czarną walizkę, wśród innych czarnych walizek? Nie było łatwo prawda? Aby zapobiec stresowym sytuacjom zaznacz swój bagaż. Możesz zrobić to w dowolny sposób. Użyj naszywki, naklejki, farb do tkanin czy zwykłej kolorowej tasiemki. Kiedy twoja walizka pojawi się do odbioru, z pewnością szybko ją rozpoznasz.
10
Przelej kosmetyki do mniejszych pojemników
Miniaturki

Jeżeli twój wyjazd trwa tylko kilka dni, to po co wieźć całą wielką butlę szamponu, odżywki do włosów, balsamu i wszystkich innych kosmetyków. Oszczędź sobie miejsca, a swojemu kręgosłupowi kilogramów do noszenia. Zamiast pełnowartościowych produktów kup ich odpowiedniki w mniejszych pojemnościach. Jeżeli takich nie znajdziesz, kup pojemniczki podróżne, do których przelejesz kosmetyki i małe słoiczki na kosmetyki kolorowe. Podkład i bazę pod makijaż możesz przelać na przykład do pojemnika na soczewki. Jeżeli masz możliwość weź ze sobą próbki zamiast pełnych kosmetyków, zajmą jeszcze mniej miejsca.
 3.5/5 (2 ocen)
Oceń 
Udostępnij
  • Komentarze Tipy.pl (1)

W drogę - 2017-05-16
Jeśli ktoś wybiera się na kilka dni i nie tylko nie zabiera dużych butelek szamponu i płynu pod prysznic, ale małe. W sprzedaży są także żele pod prysznic i szampon do włosów w jednym. Warto wziąć odzież, którą można ze sobą na kilka sposobów łączyć,najlepiej w zestawieniu pasujących do siebie kolorów.

W ten sam sposób można łączyć biżuterię. Na małe koraliki można przewlec zawieszkę z dużym koluszkiem lub nosić osobno.

Długi naszyjnik można zawinąć kilka razy wokół nadgarstka i nosić jako bransoletkę.

Istnieją także zawieszki, które mają także funkcję broszki. Jednego dnia nosimy broszkę, a drugiego zawieszkę.

Możliwości zestawienia ubioru i biżuterii jest wiele. Ogranicza nas tylko fantazja :)
 
Żarty o kobietach, które na weekendowy wyjazd pakują się jakby nie miało ich być w domu co najmniej przez rok, są już...
Jak spakować się na wakacje?
Żarty o kobietach, które na weekendowy wyjazd pakują się jakby nie miało ich być...
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub
Usługę świadczy

Siedziba

Kraków
Os. Teatralne 9A
31-946 Kraków

Krajowy Rejestr Sądowy

Sąd Rejonowy w Krakowie

Kontakt

Tel: +48 12 646 28 12
Fax: + 48 12 646 27 10

pasożyt