olejek chili na ból stawów i nerwobóle

Jak zrobić olejek z chili na ból stawów i nerwobóle?

ZnachorZnachor - specjalista Tipy.pl
olejek chili na ból stawów i nerwobóle
1 z 7
Ten całkowicie naturalny preparat uwalnia od bólu stawów różnego pochodzenia. Pomoże na reumatoidalne zapalenie stawów, zapalenie korzonków, zapalenie mięśni i nerwobóle różnego pochodzenia. Olejek zwiększa cyrkulację krwi w górnych partiach skóry, poprawia przyswajalność witamin i minerałów oraz aktywuje procesy regeneracyjne naskórka.
P

10 świeżych czerwonych papryczek chili, 2 szklanki oliwy tłoczonej na zimno, słoik o pojemności 1 litra

1
olejek z chili na stawy i nerwobóle - krok 1
Sposób przygotowania

Papryczki dokładnie umyj i osusz. Obetnij ich ogonki, a resztę przemiel za pomocą maszynki do mięsa. Otrzymasz około 1 szklanki mielonego chili.
2
Wsyp chili do słoika i zalej oliwą tłoczoną na zimno.
3
Odstaw słoik w ciemne miejsce na 7 dni. Po tym czasie przecedź olejek przez gazę.
4
Czerwony rozgrzewający olejek przelej do butelki i szczelnie zakręć.
5
Stosowanie

Nałóż olejek na bolące miejsca i delikatnie wmasowuj przez kilka minut. Po chwili pojawi się uczucie ciepła i pieczenia, ale nie panikuj. Olejek rozgrzeje, ale nie poparzy twojej skóry. Zabieg powtarzaj raz w tygodniu.
6
Przechowuj olejek w ciemnym miejscu. Żeby wzmocnić jego działanie możesz dodać do niego również odrobinę imbiru lub kurkumy (działają przeciwzapalnie).
Strona 1 z 7

Powiązane porady

Podobne porady

Komentarze (1)

* Pola wymagane

m86
26.10.2016
Dopiero gdzieś czytałem że stosowanie na skórę chili jest nie zdrowe i żeby nie stosować preparatów z chili bo przyczynia się do raka skóry. Tych artykułów nie warto czytać w jednych piszą że coś działa pozytywnie inny na ten sam temat iż jest wręcz odwrotnie i tak z wszystkim.