olejek chili na ból stawów i nerwobóle

Jak zrobić olejek z chili na ból stawów i nerwobóle?

ZnachorZnachor - specjalista Tipy.pl
olejek chili na ból stawów i nerwobóle
1 z 7

Ten całkowicie naturalny preparat uwalnia od bólu stawów różnego pochodzenia. Pomoże na reumatoidalne zapalenie stawów, zapalenie korzonków, zapalenie mięśni i nerwobóle różnego pochodzenia. Olejek zwiększa cyrkulację krwi w górnych partiach skóry, poprawia przyswajalność witamin i minerałów oraz aktywuje procesy regeneracyjne naskórka.

P

10 świeżych czerwonych papryczek chili, 2 szklanki oliwy tłoczonej na zimno, słoik o pojemności 1 litra

1
olejek z chili na stawy i nerwobóle - krok 1

Sposób przygotowania Papryczki dokładnie umyj i osusz. Obetnij ich ogonki, a resztę przemiel za pomocą maszynki do mięsa. Otrzymasz około 1 szklanki mielonego chili.

2

Wsyp chili do słoika i zalej oliwą tłoczoną na zimno.

3

Odstaw słoik w ciemne miejsce na 7 dni. Po tym czasie przecedź olejek przez gazę.

4
art/2015/23873_152348_big.jpg

Czerwony rozgrzewający olejek przelej do butelki i szczelnie zakręć.

5
art/2015/23873_152349_big.jpg

Stosowanie Nałóż olejek na bolące miejsca i delikatnie wmasowuj przez kilka minut. Po chwili pojawi się uczucie ciepła i pieczenia, ale nie panikuj. Olejek rozgrzeje, ale nie poparzy twojej skóry. Zabieg powtarzaj raz w tygodniu.

6
art/2015/23873_152350_big.jpg

Przechowuj olejek w ciemnym miejscu. Żeby wzmocnić jego działanie, możesz dodać do niego również odrobinę imbiru lub kurkumy (działają przeciwzapalnie).

Strona 1 z 7

Powiązane porady

Podobne porady

Komentarze (4)

* Pola wymagane

ewaradecka
28.02.2019
Mój sposób na ból to naturalny preparat. W składzie ma trzy zioła słynące z działania przeciwzapalnego, przeciwbólowego i przeciwbakteryjnego.
Andrzej89
25.02.2019
Polecam dodatkowo stosować zabiegi przy użyciu pola magnetycznego. Specjaliście dobierają leczenie pod nasze schorzenia i od razu widać efekty.
Piotr
01.02.2019
Witam. Kiedy dodać kurkumę i imbir? razem ze zmieloną do słoika, czy już po przelaniu do butelki po tygodniu ?
m86
26.10.2016
Dopiero gdzieś czytałem że stosowanie na skórę chili jest nie zdrowe i żeby nie stosować preparatów z chili bo przyczynia się do raka skóry. Tych artykułów nie warto czytać w jednych piszą że coś działa pozytywnie inny na ten sam temat iż jest wręcz odwrotnie i tak z wszystkim.