Przybory do makijażu

8 przyborów do makijażu, które musisz mieć

sylwiach - specjalista Tipy.pl
Przybory do makijażu
1 z 9
Podobnie jak budowlaniec mający swoją skrzynkę z narzędziami, dziewczyna musi mieć swoje przybory do makijażu. Możesz mieć wszystkie najlepsze, najdroższe produkty na świecie, ale bez odpowiednich przyborów, dzięki którym je nałożysz, równie dobrze możesz nawet nie zaczynać makijażu. Oto lista 8 przyborów do makijażu, które powinna mieć każda dziewczyna.
1
Pęseta do pojedynczych włosów
Dobra pęseta

Nie wystarczy ci jakakolwiek pęseta. By idealnie wyregulować brwi, potrzebujesz dobrej pęsety o płaskich końcach, dzięki czemu łatwiej będzie wyrywać włoski, a przy tym ryzyko, że uszczypniesz skórę, będzie mniejsze.
2
Małe lustereczko
Małe lusterko

Nigdy nie wiesz, kiedy będziesz musiała poprawić makijaż, więc potrzebujesz małego lusterka. Nie jest drogie, łatwo zmieści się do kosmetyczki lub torebki.
3
Zalotka do rzęs
Zalotka do rzęs

Dzięki zalotce otworzysz oko, a faceci oszaleją na punkcie twojego ponętnego spojrzenia. Użyj przed nałożeniem maskary lub nawet bez niej. Dzięki zalotce twoje rzęsy będą dłuższe, a ty będziesz wyglądać na młodszą.
4
Grzebyk do brwi
Grzebyk do brwi

Użyj grzebyka przed pęsetą. Dzięki temu łatwiej zauważysz, które włoski musisz wyrwać. Potem przeczesz nim brwi, by nadać im idealny kształt. Grzebyk pomoże również usunąć nadmiar pudru z brwi.
5
Patyczki i waciki kosmetyczne
Waciki i patyczki do uszu

Zawsze powinnaś mieć w kosmetyczce waciki i patyczki, gdyż przydają się do wielu rzeczy. Możesz użyć ich, by usunąć smugi po tuszu lub lakierze do paznokci, możesz nakładać nimi makijaż zamiast używać pędzli, dzięki czemu nie będziesz musiała nosić ze sobą wszystkich pędzli na raz.
6
Szablony do brwi
Szablony do brwi

Jeśli nie masz talentu plastycznego lub trzęsie ci się ręką, szablony na pewno ci się przydadzą. Możesz kupić szablony o różnym kształcie, a następnie wystarczy przyłożyć je do brwi i wypełnić wnętrze kredką lub cieniami.
7
Pacynki do cieni
Pacynki do cieni

Jeśli nie lubisz pędzli, dobrym sposobem na nałożenie cieni będzie użycie pacynek zakończonych gąbeczką. Są one dostępne w różnych kształtach i wielkości, jednak wszystkie bardzo ułatwiają nakładanie cieni.
8
Zestaw pędzli
Zestaw pędzli dobrej jakości

Można kupować pędzle pojedynczo, jednak najlepiej zainwestować w cały zestaw. Pędzle dobrej jakości wytrzymają więcej czasu, a nakładanie nimi makijażu będzie bardziej precyzyjne.

Tak naprawdę najbardziej pomocne w nakładaniu makijażu są nasze własne ręce. Możesz palcami nałożyć podkład, korektor, szminkę, róż w kremie, cienie itd. Tylko pamiętaj, by nakładać makijaż czystymi dłońmi.
Strona 1 z 9

Powiązane porady

Podobne porady

Komentarze (0)

* Pola wymagane