Ozdobne butelki

Jak zrobić świąteczną ozdobę z butelek po winie?

Dd - specjalista Tipy.pl
Ozdobne butelki
1 z 6
Jeżeli chcesz zrobić oryginalną ozdobę na świąteczny okres, weź puste butelki po winie i ozdób je lampkami. Tą ciekawą dekorację możesz wykorzystać przez cały rok. W okresie świątecznym stworzą wspaniały nastrój. Po świętach ułóż je na półce, staną się zwyczajną ozdobą. Możesz włączyć je w wybranym momencie.
P

Lampki choinkowe (najlepiej zasilane bateriami), butelki po winie, skrobak, woda lub oliwka dla dzieci (do usunięcia etykietki po winie), wiertarka, wiertło o średnicy odpowiadającej lampkom, taśma klejąca, rękawice ochronne, okulary ochronne, papier ścierny.

1
Ozdobne butelki krok 1
Przed rozpoczęciem pracy nad ozdobną butelką usuń wszystkie etykiety i ślady po kleju. Możesz w tym celu użyć oliwki dziecięcej lub namoczyć butelkę w wodzie i zeskrobać nalepkę skrobakiem.
2
Ozdobne butelki krok 2
Przyklej taśmę u dołu butelki, gdzie chcesz zrobić otwór na kabel. Taśma zapobiegnie pęknięciu szkła podczas wiercenia.
3
Ozdobne butelki krok 3
Załóż ochronne okulary i rękawice. Diamentowym wiertłem zacznij nawiercać otwór. Najpierw przyłóż je pod kątem 45 stopni, a kiedy poczujesz, że szkło zostało już lekko nawiercone zmień kąt na 90 stopni. Nie dociskaj wiertarki zbyt mocno, gdyż szkło może pęknąć. Lepiej wiercić dłużej i delikatnie, ale bezpiecznie.
4
Ozdobne butelki krok 4
Papierem ściernym złagodź wszystkie brzegi i ostre krawędzie.
5
Ozdobne butelki krok 5
Umieść lampki w butelce przez wywiercony otwór. Jeżeli masz więcej niż jeden łańcuch światełek przygotuj kilka butelek. Po włączeniu lampek możesz cieszyć się cudownym nastrojem. Cały projekt nie zajmie ci dużo czasu, a efekt będzie fantastyczny.
Strona 1 z 6

Powiązane porady

Podobne porady

Komentarze (0)

* Pola wymagane