Jak zrobić pianki do ozdoby gorącej czekolady?

Dd - specjalista Tipy.pl
1 z 5
W długie zimowe wieczory, nie ma nic lepszego niż ciepły koc i kubek gorącej herbaty. Ten pyszny napój nie musi jednak być nudny. Zrób pianki z bitej śmietany, które ozdobią czekoladę, a jednocześnie dodadzą jej smaku. Użyj pianek podczas spotkań z przyjaciółmi, a z pewnością zachwycą się tak podaną gorącą czekoladą. Użyj ich również do dekoracji kawy.
P

1 szklanka śmietanki kremówki (36%), 2 łyżki cukru pudru, blacha do pieczenia, pergamin, foremki do wykrawania ciastek o dowolnym kształcie.

1
Jak zrobić pianki do ozdoby gorącej czekolady krok 1
Dużą miskę umieść w zamrażalniku na 15 minut. Po tym czasie wlej śmietankę i dodaj cukier. Ubij na puszystą masę. Uważaj aby nie ubijać zbyt długo, bo zamiast bitej śmietany powstanie masło.
2
Na blaszce do pieczenia rozłóż papier do pieczenia. Rozsmaruj na niej bitą śmietanę, aby powstała równa warstwa.
3
Blaszkę umieść w zamrażalniku. Niech chłodzi się przez kilka godzin. Po tym czasie z zamarzniętej śmietany wytnij wybrane kształty. Aby dobrze się wycinały, co jakiś czas zanurz foremkę w ciepłej wodzie. Kiedy pianka zacznie się topić, umieść blachę w zamrażalniku na kilka kolejnych minut.
4
Gotowe, wycięte formy rozłóż na papierze do pieczenia i umieść w szczelnym pojemniku. Całość włóż do zamrażalnika, a kiedy będziesz mieć ochotę na gorącą czekoladę, weź jedną z pianek i włóż do napełnionego kubka.
Strona 1 z 5

Powiązane porady

Podobne porady

Komentarze (0)

* Pola wymagane