wróżenie z fusów

Jak wróżyć z fusów?
WrozkaWrozka - specjalista Tipy.pl

Wróżenie z fusów herbaty jest znane od dawien dawna i służy do przepowiadania przyszłości. Polega to na odgadywaniu znaczenia abstrakcyjnych form i symboli stworzonych przez pozostałości fusów po wypitej herbacie.
P

* zaparzona herbata,
* spodek.

1
Zrób swoją ulubioną herbatę. Użyj do tego celu herbaty liściastej a nie herbaty w torebkach. Możesz również użyć kawy. Rodzaj fusów nie ma najmniejszego znaczenia. Do kubka nasyp tyle herbaty, ile zazwyczaj używasz do jej przygotowania.
2
Wybierz czarną herbatę lub ziołową, która jest raczej grubo cięta. Z takiej herbaty uzyskasz najlepszy materiał do wróżenia.
3
Zagotuj wodę. Do zaparzenia herbaty użyj szklanki lub kubka w jasnym kolorze który rozszerza się ku górze. Zalej herbatę. Możesz ją posłodzić lub dodać miodu jeśli chcesz.
4
Oczyść swój umysł i zacznij pić herbatę. Myśl o swoim życiu, o problemach z którymi się borykasz i o pytaniach na które chcesz znać odpowiedź. Wróżba jest przygotowywana zawsze dla tej osoby, która pije herbatę.
5
wróżenie z fusów
Zostaw na dnie troszkę herbaty i chwyć filiżankę ręką, której nie używasz na co dzień (jeśli jesteś praworęczny to przenieś ją do lewej ręki). Odwróć ją do góry nogami i postaw na podstawce a następnie obróć filiżankę 3 razy dookoła zgodnie z kierunkiem ruchu wskazówek zegara (w tym czasie zadawaj najważniejsze dla ciebie pytanie). Odczekaj 7 sekund. W tym czasie fusy powinny spłynąć i pokryć ścianki filiżanki.
6
Weź głęboki oddech i przygotuj się do wróżenia. Zacznij wróżenie od okolic uchwytu filiżanki i kieruj się stopniowo w dół zgodnie z ruchem wskazówek zegara. Im dalej od górnego brzegu filiżanki tym wróżba dotyczy dalszej przyszłości. Dno filiżanki to twoja najbardziej odległa przyszłość. Również ma znaczenie bliskość od uchwytu. Im bliżej uchwytu tym bardziej wróżba dotyczy ciebie i twoich bliskich.
7
Odczytuj znaki utworzone przez resztki liści herbaty. Odwołuj się do swoich wspomnień i skojarzeń. Jeśli masz z czymś problem, skonsultuj to ze znajomymi, lub powróć do tego symbolu później. Odczytuj znaki ustawiając filiżankę w różnych pozycjach.
?

Wskazówki
* W ciągu jednego dnia możesz tylko raz sobie powróżyć.

Powiązane porady

Podobne porady

Komentarze (0)

* Pola wymagane