Jak zrobić jadalne szyszki z płatków śniadaniowych?

Dd - specjalista Tipy.pl
1 z 5
Komu szyszki nie kojarzą się z zimowym, świątecznym nastrojem? Oprószone śniegiem są elementem dekoracyjnym wszystkich świątecznych stroików. Dlaczego by więc nie zrobić jadalnych szyszek z płatków śniadaniowych? Staną się nie tylko pysznym deserem ale również ciekawą dekoracją świątecznego stołu.
P

3 szklanki płatków śniadaniowych (mogą być płatki Chocapic, Crunch lub czekoladowe CiniMinis), paluszki solone, ½ szklanki masła orzechowego, ¼ szklanki Nutelli, 3 łyżki masła, szklanka cukru pudru.

1
Jak zrobić jadalne szyszki z płatków śniadaniowych krok 1
W dużej misce pomieszaj masło orzechowe, Nutellę, masło i cukier puder. Ugniataj aż powstanie gładka masa.
2
Weź paluszka i uformuj dookoła stożek z przygotowanej masy. Następnie ustaw go stabilnie na talerzu lub desce.
3
Teraz pora na płatki. Wbijaj je delikatnie w masę, tworząc kształt szyszki. Szyszki wbijaj na wzór łusek szyszki. Jeżeli okaże się, że paluszek jest zbyt długi, możesz go skrócić. Na szczyt wbij trójkątne kawałki płatków.
4
Szyszki umieść w lodówce na kilka godzin, aby masa wystarczająco zgęstniała. Następnie, przed podaniem oprósz ciasteczka cukrem pudrem. Będą wyglądały jak pokryte śniegiem. Twoi znajomi i rodzina będą zachwyceni ta jadalna ozdobą.
Strona 1 z 5

Powiązane porady

Podobne porady

Komentarze (0)

* Pola wymagane