Jak zrobić żurawinowe mojito?

Jak zrobić żurawinowe Mojito?

Dd - specjalista Tipy.pl
Jak zrobić żurawinowe mojito?
1 z 4
W czasie świąt z pewnością przez twój dom przewinie się mnóstwo gości. Jeżeli chcesz ich zaskoczyć oryginalnym trunkiem, mamy dla ciebie propozycję. Wszystkim pełnoletnim odwiedzającym, zaserwuj przepyszne żurawinowe Mojito. Ten smak podbije podniebienia twoich gości, a przygotowanie nie zajmie ci dużo czasu. Przepis na tego wspaniałego drinka przedstawiamy poniżej.
P

1 szklanka świeżych owoców żurawiny, ¾ szklanki cukru, 1 ½ szklanki wody, ¼ szklanki świeżych liści mięty, sok z jednej Limonki, ¼ szklanki rumu, 1 szklanka wody sodowej, lód.

1
Jak zrobić żurawinowe mojito krok 1
Obierz i umyj żurawinę. W rondelku pomieszaj owoce z cukrem i zalej niewielką ilością wody. Gotuj na małym ogniu przez kilka minut, aby zredukować płyn i otrzymać gęsty syrop żurawinowy.
2
Jak zrobić żurawinowe mojito krok 2
Kiedy owoce zmiękną i zaczną pękać, zdejmij rondel z ognia i ostudź. Owoce przesyp na gęste sitko i dokładnie odciśnij syrop.
3
Jak zrobić żurawinowe mojito krok 3
W dzbanku umieść połowę liści mięty i sok z limonki. Następnie drewnianą łyżką rozgniataj miętę. Dodaj kostki lodu, rum, syrop żurawinowy i wodę sodową. Wszystko dokładnie wymieszaj. Żurawinowe Mojito jest już gotowe do podania.
Strona 1 z 4

Powiązane porady

Komentarze (0)

* Pola wymagane