Jak zrobić krążki cebulowe?

Jak zrobić krążki cebulowe?
Dd - specjalista Tipy.pl

Jeżeli szukasz smakowitego przepisu na przekąskę, możesz zrobić pyszne krążki cebulowe. Będą pasowały do wszystkich dań i jako oddzielna propozycja. Przygotowanie nie zajmie ci dużo czasu. A smak zachwyci wszystkich.
P

2 średniej wielkości cebule, ½ szklanki mąki kukurydzianej, szklanka buki tartej, duża szczypta papryki ostrej, duża szczypta cebuli w proszku, duża szczypta czosnku granulowanego, szczypta pieprzy Cayenne (jeżeli chcesz przygotować ostrzejszą wersję), sól, szklanka mąki, 2 jajka, 1 litr oleju roślinnego.

1
W jednej misce przygotuj mieszankę bułki tartej, mąki kukurydzianej, papryki, cebuli i czosnku w proszku, odrobiny soli oraz pieprzy Cayenne.
2
W drugiej misce pomieszaj mąkę i sól. W trzecim naczyniu ubij delikatnie jajka. Cebulę obierz, opłucz i pokrój w krążki.
3
Każdy pierścień z cebuli zanurz najpierw w mące, następnie w jajku, a na koniec obtocz obficie w panierce. W ten sposób przygotuj wszystkie krążki. Układaj je na desce wyłożonej papierowym ręcznikiem.
4
Olej roślinny rozgrzej w głębokim rondelku lub frytkownicy. Gdy będzie gorący, wrzucaj po kilka przygotowanych krążków. Na jedną porcję nie wrzucaj więcej niż 3 - 4, aby nie obniżyć zbytnio temperatury oleju. Smaż krążki na złoty kolor, a następnie rozłóż na papierowym ręczniku do odsączenia oleju. Krąż są gotowe, podawaj je z ulubionymi sosami.

Powiązane porady

Podobne porady

Komentarze (0)

* Pola wymagane