domowy lek na zatoki

Jak zrobić domowy lek na zatoki?

ZnachorZnachor - specjalista Tipy.pl
domowy lek na zatoki
1 z 4
Natura zna najlepsze sposoby na wszystkie choroby. Nie pozostawi cię bezbronnym również w przypadku zapalenia zatok. Zatkany nos, ból głowy – to objawy, które wielu z nas są aż za dobrze znane. Zamiast bezmyślnie połykać niepozbawione skutków ubocznych leki, wypróbuj naturalny środek, który uwolni cię od problemu. Jak go zrobić dowiesz się z dalszej części porady.
P

świeży korzeń chrzanu, ocet winny

1
domowy lek na zatoki - krok 1
Korzeń chrzanu zetrzyj na tarce i zalej pół litra octu winnego. Wlej miksturę do szklanej butelki lub słoika i zakręć. Odstaw na 10 dni w miejsce o temperaturze pokojowej. Od czasu do czasu wstrząśnij zawartość butelki.
2
domowy lek na zatoki - krok 2
Po upływie tego czasu twój lek jest już gotowy do użycia. Jak go stosować? Wystarczy, że kilka razy dziennie odkręcisz butelkę i przez 5 minut będziesz wdychać unoszący się z niej zapach. Dodatkowo zwilż miksturą gazę lub ręcznik i na noc umieść na czole.

Terapię kontynuuj przez 5 dni. Możesz ją powtarzać maksymalnie 2 razy w miesiącu.
3
domowy lek na zatoki - krok 3
Możesz również zrobić sobie tradycyjną inhalację „pod przykryciem”. W tym celu zetrzyj na tarce 50 gramów chrzanu i wsyp do pół litra wody. Całość zagotuj. Nachyl się nad parującą wodą, przykryj głowę ręcznikiem i wdychaj unoszący się wraz z parą zapach chrzanu.
Strona 1 z 4

Powiązane porady

kaszel
Leczenie bezdechu sennego
inhalacja na zatoki

Podobne porady

Komentarze (2)

* Pola wymagane

Ola
08.02.2016
Ja meczylam sie z zatokami 4 tyg nic nie pomoglo inchalacja leki itp
tocia
17.12.2015
e tma czekac 10 dni, to zatoki same z siebie moga przejsc ;)