Jak zrobić domowe bomby do kąpieli?

Jak zrobić domowe bomby do kąpieli?

Dd - specjalista Tipy.pl
Jak zrobić domowe bomby do kąpieli?
1 z 4
Jeżeli szukasz prostego pomysłu na drobny prezent dla bliskiej osoby, mamy dla ciebie propozycję. Każdego posiadacza wanny ucieszy musująca bomba do kąpieli. Zamiast kupować gotowe kosmetyki, zrób ją samodzielnie. Nie zajmie ci to dużo czasu, a efekt będzie zaskakujący: lśniąca, nawilżona skóra i niesamowity zapach.
P

Szklanka sody oczyszczonej, ½ szklanki kwasku cytrynowego, ½ szklanki skrobi kukurydzianej lub ziemniaczanej, 3 łyżki gorzkiej soli, 1 ¾ łyżeczki olejku migdałowego, 1 ¾ łyżeczki wody, 15-20 kropli wybranego olejku eterycznego, barwnik spożywczy.

1
Jak zrobić domowe bomby do kąpieli krok 1
Wszystkie suche składniki wymieszaj ze sobą w dużej misce. W mniejszej miseczce wymieszaj wszystkie mokre składniki.

Stopniowo dodawaj mokre składniki do suchych dokładnie mieszając, aby nie utworzyły się żadne grudki i powstała jednolita masa.
2
Masę nabieraj na łyżkę i umieszczaj w silikonowych foremkach na ciastka. Dokładnie ugniataj mieszankę, aby bomba była ścisłą bryłą i nie rozlatywała się po wyciągnięciu z formy.
3
Kiedy cała masa zostanie przełożona do foremek, pozostaw je do całkowitego wyschnięcia. Cały proces zajmie nie mniej niż 24 godziny. Kiedy uznasz, że czas wyciągnąć bomby z foremek, wysuń je delikatnie uważając, aby nie uszkodzić kosmetyku. Zapakuj w ozdobny papier i gotowe.
Strona 1 z 4

Powiązane porady

mydło w płynie
Dokuczliwe otarcia
Jak zrobić mydło w płynie

Podobne porady

Komentarze (0)

* Pola wymagane