Jak fantazyjnie zapakować prezent?

Jak fantazyjnie zapakować prezent?

Dd - specjalista Tipy.pl
Jak fantazyjnie zapakować prezent?
1 z 4
Święta już blisko. Jeżeli chcesz w ciekawy i fantazyjny sposób zapakować prezenty dla swoich bliskich mamy dla ciebie propozycję. Użyj zwykłego papieru pakowego i ozdób go w kolorowe choinki z papierowych foremek na babeczki. Paczuszka będzie wyglądać uroczo, a jej zapakowanie nie zajmie ci dużo czasu.
P

Papier pakowy, papierowe foremki na babeczki, sznurek, klej, słomka do napojów.

1
Jak fantazyjnie zapakować prezent krok 1
Prezent opakuj szarym papierem. Nie musisz się starać aby zrobić to dokładnie i starannie. Każda nierówność nada paczce charakteru, a w połączeniu z ozdobną choinką, efekt będzie niepowtarzalny. Gotowy pakunek owiń sznurkiem.
2
Papierowe foremki na babeczki zegnij tak aby uformować z nich warstwy choinki. Pierwszą od dołu na pół, drugą na pół i po około 0,5 cm dodatkowo z każdej strony (może być więcej jeżeli chcesz), trzecią na cztery równe części. Z foremek uformujemy drzewko przyklejając je od dolnej warstwy ku górze.
3
Gorącym klejem sklej wewnętrzne warstwy foremek, aby nie odstawały zbyt od siebie. Pora na ozdobienie szczytu choinki. Możesz zrobić ozdobną kokardę z kolorowych sznurków lub przykleić wyciętą z papieru gwiazdę. Wybór należy do ciebie. Prezent jest gotowy. każdy kto zostanie obdarowany taką paczką będzie zachwycony.
Strona 1 z 4

Powiązane porady

Dekoracje Bożonarodzeniowe
Anioł na choinkę
Mikołaj origami

Podobne porady

Komentarze (0)

* Pola wymagane