Drinki na płaski brzuch

Jak zrobić soki na płaski brzuch

HanNaSolo - specjalista Tipy.pl
Drinki na płaski brzuch
1 z 6
Świąteczne obżarstwo, wygasła karta członkowskiej na siłownie i kusząca maszyna ze słodyczami w korytarzu w pracy. To tylko trzy wymówki stojące pomiędzy tobą, a płaskim brzuchem o którym marzysz. Oczywiście wiesz, że musisz poczynić zmiany w stylu życia, odżywianiu, aby ujrzeć te kształtne mięśnie brzucha. A czy wiedziałeś, że istniej prostsza droga do wymarzonych mięśni ze stali? Tę parę prostych drinków, pomoże ci spalić zbędny tłuszcz, przyspieszyć metabolizm oraz pomóc oczyścić organizm z toksyn. Na zdrowie!
1
Cytrynowo imbirowy
Cytrynowo imbirowy drink

To zdumiewające jak parę prostych składników utrzyma twoje ciało w zdrowiu. Ciepła woda pomaga w trawieniu. Do szklanki ciepłej wody, dodaj świeżo wyciśnięty sok z cytryny oraz imbir w plasterkach. Zamieszaj i wypij, najlepiej z rana. Cytrusy nie tylko są pełne witaminy C, ale też oczyszczają wątrobę i pomagają w trawieniu. Imbir odtruwa organizm i pomaga przyspieszyć metabolizm.
2
Grejpfrut i rozmaryn
Grejpfrut i rozmaryn

Połączenie tych dwóch składników ma niesamowite właściwości dla zdrowia. Świeżo wyciśnięty sok z grejpfruta jest bombą witaminową, zwłaszcza witaminy C, która pomaga oczyścić organizm i obniżyć cholesterol. Rozmaryn natomiast jest pomocny w odtruwaniu wątroby, w trawieniu i przyspiesza przepływ krwi.
Zagotuj szklankę wody ze świeżo posiekanym rozmarynem, skorzystaj z infuzera, jeśli go posiadasz. Dodaj łyżkę miodu. Zmniejsz ogień i gotuj jeszcze przez 5 minut. Usuń rozmaryn i pozwól napojowi przestygnąć. Zamieszaj z sokiem z połowy grejpfruta.
3
Ogórkowo imbirowy
Ogórkowo -imbirowy napój

Imbir był stosowany już w czasach antycznych. Posiada niesamowite właściwości,przeciwzapalne, wzmacnia organizm oraz łagodzi problemy gastryczne. Ogórek pełen jest antyoksydantów i właściwości przeciwrakowych.
Zagrzej szklankę wody z imbirem w plasterkach przez 5 minut. Wyciągnij imbir, jeśli chcesz możesz napój dosłodzić łyżeczką miodu, pozostaw do ostygnięcia. Dodaj parę plasterków ogórka i lodu.
4
Smoothie z jagód i marchwi
Smoothie z jagód i marchwi

Dwa najlepsze źródła antyoksydantów w jednym. Zacznij dzień od porcji świeżych owoców i warzyw, pełnych witamin i minerałów. By utrzymać smoothie w lekkiej wersji, użyj nie tłustego mleka albo jogurtu.
Zetrzyj w blenderze szklankę mleka bądź jogurtu z połową szklanki jagód i jedną małą marchewką, dodaj też 2 łyżki płatków owsianych. Możesz dosłodzić łyżką miodu. Zblenduj na gładką masę. Rozkoszuj się pysznym napojem na płaski brzuch.
5
Zielona herbata z imbirem
Zielona herbata z imbirem

Zielona herbata jest skarbnicą składników zwiększających aktywność mózgu oraz zmniejszających ryzyko raka. Oprócz tego, herbata redukuje część tłuszczu, który przyjmujemy wraz z pokarmem. Mieszając tak dwa doskonałe składniki, otrzymamy zdrowy i redukujący tłuszcz napój.
Na średnim ogniu, w małym garnku, zmieszaj wodę, obrany i starty imbir, doprowadź do zagotowania się. Gotuj przez 5 minut. Następnie w otrzymanym naparze zaparz torebkę zielonej herbaty przez 3 minuty. Wyrzuć torebkę i pij póki ciepłe. Dosłodzić możesz łyżeczką miodu. Dodając lodu otrzymasz chłodny napój.
Strona 1 z 6

Powiązane porady

Domowej roboty ginger ale
Woda smakowa
bananowe smoothie

Podobne porady

Komentarze (0)

* Pola wymagane

Twój e-mail nie będzie widoczny na stronie