naturalna płukanka przyciemniająca włosy

Jak zrobić naturalną płukankę przyciemniającą włosy?

visage - specjalista Tipy.pl
1 z 4
Ciekawe, że sposoby, które stosowały kiedyś nasze babcie, dziś wracają do łask. Nie dzieje się tak bez powodu. Skuteczne i bezpieczne domowe metody zyskują coraz więcej zwolenników w świecie pełnym szkodliwej chemii. Dlatego ucieszy cię pewnie wiadomość, że można przyciemnić nawet posiwiałe włosy w całkowicie naturalny sposób. Wystarczy zastosować płukankę przygotowaną według zamieszczonego tutaj przepisu. Więcej szczegółów w dalszej części porady.
1
płukanka przyciemniająca włosy - krok 1
Płukanka przyciemniająca włosy

Kilka garści świeżej lub jedno opakowanie suszonej szałwii wsyp do słoika. Zalej szałwię octem jabłkowym. Słoik zakręć i odstaw na około 3 tygodnie. Od czasu do czasu wstrząsaj jego zawartość.

Po upływie tego czasu odcedź zioła. Do płukanki dodaj kilka kropel wybranych olejków eterycznych. Przelej ją do butelki.
2
płukanka przyciemniająca włosy - krok 2
Jak stosować płukankę z szałwii i octu?

Przed użyciem należy rozcieńczyć płukankę wodą. Najlepiej jeśli zrobimy to w proporcji: 1-2 łyżki stołowe płukanki na 1 szklankę wody. Po umyciu włosów spłukujemy je rozcieńczonym szałwiowym octem. Wmasowujemy płukankę w skórę głowy, by przyciemnić włosy również u nasady. Następnie szybko spłukujemy preparat ciepłą wodą.

Jeśli chcesz, żeby włosy zyskały piękny połysk, zamknij ich łuski polewając je dodatkowo strumieniem zimnej wody.

Nie obawiaj się tego przepisu. Twoje włosy nie będą po kuracji pachniały octem.
3
płukanka przyciemniająca włosy - krok 3
Żeby podtrzymać efekt:

1 łyżkę stołową suszonej szałwii wsyp do słoika lub szklanki. Dodaj torebkę czarnej herbaty i zalej całość szklanką wrzątku. Przykryj szklankę i pozostaw napar na 15 minut, żeby dobrze się zaparzył. Odcedź szałwię i herbatę. Płukankę ostudź.

Stosuj ją po każdym myciu włosów. Najpierw wmasuj odrobinę u nasady włosów, a następnie spłucz je naparem na całej długości. Używaj płukanki regularnie, żeby podtrzymać jej przyciemniający efekt.
Strona 1 z 4

Powiązane porady

Podobne porady

Komentarze (1)

* Pola wymagane

kasia_froncek
14.01.2016
3 tygodnie to trochę długo...