Dziewczynka czy chlopiec

Jak rozpoznać płeć nienarodzonego dziecka bez USG

monika_w - specjalista Tipy.pl
Dziewczynka czy chlopiec
1 z 9
Każdy rodzic oczekujący na narodziny dziecka zadaje sobie pytanie – czy to będzie dziewczynka, czy chłopiec? Odpowiedź możesz uzyskać robiąc USG, ale… czasami nawet lekarze się mylą. Do dnia rozwiązania nie będziesz mieć pewności. Do tego czasu spróbuj tych sposobów przewidywania płci dziecka. Tylko się nie zdziw – część z nich jest trochę dziwna.
1
płeć dziecka bez usg - krok 1
Wysoko czy nisko

Zaczniemy od prostego sposobu. Spójrz w dół na swój brzuch. Jeśli ciąża jest usytuowana wysoko, możesz zacząć kupować różowe ubranka. Jeśli nisko – urodzi się chłopiec.
2
płeć dziecka bez usg - krok 2
Wsłuchaj się w bicie serca

Podczas kolejnej wizyty kontrolnej, poproś ginekologa o zmierzenie pulsu dziecka. Puls powyżej 140 uderzeń na minutę oznacza dziewczynkę. Puls poniżej 140 - chłopczyka.
3
płeć dziecka bez usg - krok 3
Słodkie czy słone

Codziennie masz ochotę na lody? Istnieje przekonanie, że zapotrzebowanie na cukry u kobiet w ciąży oznacza dziewczynkę. Jeśli masz stale ochotę na potrawy słone – to chłopczyk.
4
płeć dziecka bez usg - krok 4
Czas na siku

To pierwszy z tych dziwnych sposobów, o których wspominaliśmy we wstępie. Więc tak: najpierw nasikaj do pojemnika. Jesteś w ciąży, więc pewnie i tak robisz to regularnie podczas wizyt kontrolnych. Następnie do moczu wmieszaj łyżeczkę żelu do przetykania rur. Jeśli kolor roztworu zmieni się na zielony, oznacza to dziewczynkę. Jeśli na niebieski - chłopczyka.
5
płeć dziecka bez usg - krok 5
Otwórz tajemnicę

To sposób, który możesz wypróbować na ciężarnej koleżance. Połóż przed nią klucz i poproś, by wzięła go do ręki. Jeśli podniesie klucz za cienką część – będzie dziewczynka, jeśli za okrągłą - chłopczyk.
6
płeć dziecka bez usg - krok 6
Powrót do nastoletniości?

Jeśli patrząc w lustro masz wrażenie, że znów jesteś nastolatką – bo twoją twarz pokrywają pryszcze, miej o to pretensje do córeczki. Istnieje przekonanie, że podczas ciąży dziewczynki kradną urodę matki – stąd irytujące pryszcze.
7
płeć dziecka bez usg - krok 7
Spróbuj czarów

Zdejmij swoją obrączkę - jeśli ciągle możesz - i zawiąż na nitce. Zawieś ją nad swoim brzuchem. Jeśli zacznie obracać się w kółko – spodziewasz się chłopczyka. Jeśli buja się w przód i w tył – to dziewczynka.
8
płeć dziecka bez usg - krok 8
Nudności

Ciągle rozmawiasz z porcelanowym uchem? Poranne nudności oznaczają, że spodziewasz się dziewczynki. Ich brak oznacza, że to chłopczyk.
Strona 1 z 9

Powiązane porady

Ból gardła w ciąży
Test ciążowy

Podobne porady

Komentarze (3)

* Pola wymagane

Martas
01.02.2016
Co za bzdury ,większych głupot nie czytałam.W ciąży nie miałam pryszczy ,lubiłam potrawy słone i urodziłam córkę
bb
01.02.2016
Większych bzdur nie czytałam, mam już dorosłego syna i nic będąc w ciąży sie nie sprawdziło, zabobony
Matka
01.02.2016
No większych bzdur to nie czytałam , żadnych pryszczy, żadnego słodkiego czy słonego, żadnych wymiotów i mam dwie córki