zamieszczenie ogłoszenia w Internecie

Jak zamieścić ogłoszenie w Internecie?

InternetInternet - specjalista Tipy.pl
Zamieszczanie ogłoszeń w Internecie jest bardzo dobrą i najtańszą metodą na dotarcie do potencjalnych klientów. Serwisów oferujących zamieszczanie darmowych ogłoszeń jest bardzo dużo. Nie musimy decydować się na jeden serwis - im więcej dodamy ogłoszeń, tym lepiej. Poniżej znajdziesz dokładną instrukcję, jak dodać ogłoszenie w serwisie IleTuTego.pl.
1

Wejdź na stronę internetową www.iletutego.pl

2
W prawym górnym rogu znajduje się przycisk "dodaj ogłoszenie" - kliknij na niego.
3
Tytuł ogłoszenia. W tytule użyj wszystkich najważniejszych słów opisujących twoje ogłoszenie. Staraj się nie powtarzać jednego słowa (np. tanio, TANIO).
4
Treść ogłoszenia. Postaraj się podać jak najwięcej informacji dotyczącej ogłoszenia. Im więcej szczegółów tym lepiej jednak pamiętaj o akapitach i znakach interpunkcyjnych.
5
Wyślij SMS o treści ZPLT na nr 72377 (koszt 2/2,44 zł z VAT).
Otrzymasz zwrotny SMS z kodem. Kod ten wpisz w odpowiednie pole a następnie wybierz "zatwierdź".
6
DARMOWE OGŁOSZENIA

Pomimo, iż niektóre serwisy z ogłoszeniami są płatne (te płatne odwiedzane są przez większą ilość osób, zatem są lepsze) istnieje również wiele serwisów darmowych. Niektóre z nich to:
- www.darmoweogloszenia.pl
- www.sprzedasz.pl
- www.neeon.pl
- www.eoferty.com.pl
- www.wstawaj.pl
- www.top-ogloszenia.net
- www.cwirek.pl

Tego typu serwisów jest o wiele więcej. Są również serwisy z ogłoszeniami branżowe - dotyczące jedynie wybranej branży np. motoryzacyjne, nieruchomości, pracy, rolnicze lub serwisy regionalne. Aby je znaleźć wpisz w Google "darmowe ogłoszenia motoryzacyjne" (lub inna branża), lub "darmowe ogłoszenia Kraków" (lub inna miejscowość).

Powiązane porady

avatar
RapidShare
książka

Podobne porady

Komentarze (1)

* Pola wymagane

Monika M
22.09.2015
Ja znam kilka fajnych serwisów z darmowymi ogłoszeniami. OLX.pl, gratka.pl web-rynek.pl, sprawdzają się