Odświeżacz powietrza

Jak zrobić odświeżacz powietrza do samochodu?

wichrzyciel - specjalista Tipy.pl
Odświeżacz powietrza
1 z 4
W twoim samochodzie dziwnie pachnie. Masz już dość szybko ulatniających się zapachów ze sklepowych półek. Propozycja wykonania własnego odświeżacza powietrza do samochodu brzmi obiecująco. W prosty i łatwy sposób samochód będzie ładnie pachniał, w dodatku zapachem jakim lubisz ty, a nie producenci odświeżaczy.
P

* spinka do włosów, duża lub mała
* wstążeczka
* pistolet z klejem na gorąco
* kulka waty kosmetycznej
* olejek aromatyczny o dowolnym zapachu

1
Samochodowy odświeżacz powietrza
Spinkę do włosów dobieramy w zależności od wielkości otworu wentylacyjnego w samochodzie. Zaczynamy… Na kawałek tekturki nabijamy spinkę. Ułatwimy sobie tym pracę, a nadmiar kleju nie wchłonie się we wstążeczkę. Odcinamy odpowiednią ilość wstążeczki, długość wystarczającą na pokrycie spinki, zostawiamy trochę luzu na kulkę waty kosmetycznej.
2
Nasączamy wacik
Smarujemy klejem na gorąco spinkę i przyklejamy wstążeczkę. Gdy klej już wyschnie, ściągamy spinkę z tekturki. Kulkę waty skrapiamy paroma kropelkami olejku aromatycznego o ulubionym zapachu. Wsadzamy kulkę nasączoną olejkiem do dziurki we wstążeczce.
3
Odświeżacz powietrza
Odświeżacz powietrza jest gotowy. Wystarczy wsunąć spinkę w otwór nawiewu wentylacyjnego w naszym samochodzie. Najlepszą sprawą tego odświeżacza jest to, że gdy przestaniemy czuć zapach, możemy go zmienić na nowy. Starczy włożyć nowy wacik.
Strona 1 z 4

Powiązane porady

Podobne porady

Komentarze (0)

* Pola wymagane