Domowe sposoby na pozbycie się kurzajki

Jak usunąć kurzajkę domowym sposobem?

katarzyna_a - specjalista Tipy.pl
Domowe sposoby na pozbycie się kurzajki
1 z 5
Dzięki temu sposobowi, nie musisz od razu stawać w kolejce do dermatologa, gdy tylko zobaczysz u siebie kurzajkę. Co więcej, jeden prosty składnik, który znajdzie się w każdym gospodarstwie domowym może pomóc usunąć ten szpecący guzek z twojej twarzy, szyi czy jakiejkolwiek innej części ciała. Dodatkowo, zrobi to bezboleśnie i niedrogo.
1
Leczniczy ocet jabłkowy
Podstawowa metoda usuwania kurzajek z zastosowaniem jabłkowego octu winnego:
Weź bawełniany wacik, gazik albo bandaż i nasącz go jabłkowym octem winnym. Następnie przyłóż go do miejsca, gdzie znajduje się kurzajka i pozostaw na 15 minut. Powtarzaj tę czynność, co najmniej dwa razy dziennie przez kilka dni lub tygodni. Kurzajka ściemnieje, zamieni się w strupek a następnie odpadnie.

Uzbrój się w cierpliwość: dwie różne kurzajki zareagują w różny sposób na tę metodę. Niektóre będą wymagały bardziej agresywnego sposobu działania.
2
Lecznicze działanie czosnku
Zastosowanie czosnku:

Na początku kuracji rozgnieć ząbek czosnku, nałóż na kurzajkę, a następnie owiń bandażem. Powtarzaj tę czynność codziennie przez 20 dni. Następnie powtarzaj aplikację czosnku dwa razy dziennie przez kilka dni, a efekt będzie gwarantowany.
3
Połączenie octu jabłkowego i czosnku
Zastosowanie jabłkowego octu winnego i czosnku:

Ponieważ kurzajki są wywołane przez wirusa, dwa najskuteczniejsze specyfiki do radzenia sobie z nimi to produkty spożywcze o działaniu przeciwwirusowym, przeciwbakteryjnym i przeciwgrzybiczym, które każdy ma w domu. Mowa o czosnku i jabłkowym occie winnym.

Rozcieńcz dwie objętości jabłkowego octu winnego w jednej objętości wody, dodaj zmiażdżony ząbek czosnku i pozwól miksturze odstać około godziny w temperaturze pokojowej.

Nałóż otrzymany roztwór na kurzajkę za pomocą czystego wacika. Zabandażuj kurzajkę nasączonym w roztworze bandażem.
Aplikuj lekarstwo w ten sposób przez kilka tygodni, aż kurzajka nie zacznie robić się czarna. W przeciągu kilku kolejnych dni powinna sama odpaść.
4
Jabłkowy ocet winny i taśma izolacyjna
Jabłkowy ocet winny i srebrna taśma izolacyjna

Inną opcją może być stara metoda z zastosowaniem srebrnej taśmy izolacyjnej. Niektórzy nakładają jabłkowy ocet winny za pomocą wacika na kurzajkę a następnie naklejają na nią kawałek taśmy izolacyjnej.

Inny sposób polega na zaklejeniu kurzajki kawałkiem taśmy i pozostawieniu jej tam, na co najmniej tydzień. Chodzi o przyduszenie tkanki kurzajki. Po wszystkim należy delikatnie pocierać okolice występowania kurzajki pilnikiem do paznokci. Kurację należy powtarzać do czasu aż kurzajka zniknie.
Strona 1 z 5

Powiązane porady

czerniak
kurzajka
brodawki jak usunąć

Podobne porady

Komentarze (2)

* Pola wymagane

loni
14.01.2016
Skórka z cytryny namoczona w occie spiytusowym-gwarantowana skuteczność!.
U mnie wystarczył tydzień przykładania na noc, później zostaje "dziura" i trochę to boli ale wszystko się ładnie zagoi.
Najlepiej przed okładem zabezpieczyć zdrową skórę wokół kurzajki np. wazeliną, na to kawałeczek namoczonej w occie skórki z cytryny+plaster i tak powtarzać na noc aż do skutku.
W ten sposób wyleczyłam kurzajkę na dłoni u męża i u siebie.
polecam!
tiki
14.01.2016
szkoda, ze redaktor głębiej nie sięgnął po informacje. Najskuteczniejsze jest jaskółcze ziele, rośnie wszędzie od wiosny do przymrozków. Wystarczy kilka razy dziennie smarować kurzajkę żółtym mleczkiem , które pojawia się po złamaniu korzenia. Skuteczność 100 %. Nasi przodkowie już dawno z tej metody korzystali.