Kształt ust a osobowość

Co mówią o tobie twoje usta?

monika_w - specjalista Tipy.pl
Kształt ust a osobowość
1 z 8
Współcześnie jesteśmy świadkami narodzin wielu nowych dyscyplin naukowych. Jedną z nich jest nauka zajmująca się analizą kształtu ust, która interpretuje ich cechy charakterystyczne - rozmiar, kształt, wypełnienie czy kontury.

Koncepcja studiowania ust wywodzi się z chińskiej medycyny. Jest jedną z gałęzi procesu czytania twarzy, znanego jako Mien Shiang, który powstał około 3 tysięcy lat temu.

W XXI wieku praktyka czytania twarzy staje się coraz bardziej popularna. Powstały szkoły uczące Mien Shiang. Mapowanie twarzy stosuje się w nowoczesnych spa i klinikach medycznych, łącząc chińską medycynę z zachodnimi osiągnięciami z zakresu dermatologii. Mien Shiang identyfikuje 47 różnych typów ust. Oto 7 najpopularniejszych spośród nich:
1
Pełne usta co to znaczy
Typ ust: pełne

Kobiety z pełnymi ustami są pewne siebie i odważne. Potrafią szczerze i prawdziwie dbać o innych i stawiać ich potrzeby na pierwszym miejscu. Hojne i opiekuńcze, w naturalny sposób dążą ku macierzyństwu. Cenią także przyjaźnie i relacje towarzyskie. Im pełniejsze są usta kobiety, tym bardziej wskazuje to na jej namiętny charakter.
2
Usta wąskie znaczenie
Typ ust: wąskie

Kobiety o wąskim typie ust mają skłonność do samotniczego trybu życia. Są niezależne, ostrożne i z rezerwą. Zdeterminowane i konsekwentne, osiągają w swoim życiu bardzo wiele. Posiadają jednak także słodką i wrażliwą stronę w swoim charakterze.
3
Szerokie usta ma osoba utalentowana
Typ ust: szerokie

Kobiety z rozciągniętym kształtem ust są pełne życia i utalentowane. Mają szeroki wachlarz zainteresowań i wielkie grono znajomych i przyjaciół. Przejawiają skłonność do perfekcjonizmu, choć jednocześnie potrafią się dostosować do otoczenia. Maszerują do dźwięku swojego własnego bębna i nie podążają za tłumem.
4
Okrągłe usta mają przebojowe osoby
Typ ust: okrągłe

Kobiety o ustach jak guziczek, gotowych do całowania są pełne życia i urocze. Pewne siebie i swojego zdania, przebojowe, ciekawe świata i niebojące się podejmować ryzyka. Świecą jasnym płomieniem charyzmy.
5
Usta w kształcie serca
Typ ust: kształt serca

Usta w kształcie spadzistym mają uwypuklony łuk Kupidyna. Oznaczają kobietę kreatywną i bystrą. Ona jest samą esencją wdzięku i elegancji. Kobiety o ustach w kształcie serca nie boją się wygłaszać swoich poglądów i opinii. Chwytają życie za rogi i przejmują inicjatywę nad sytuacją. Te romantyczne usta mówią o obfitości i zdrowiu.
6
Usta o średnim rozmiarze
Typ ust: średni – ani duże, ani małe

Jak w bajce, ten symetryczny typ ust nie jest ani za duży ani za mały, ale w sam raz. Usta te nie są ani pełne, ani cienkie, lecz właśnie „pomiędzy”. Łuk Kupidyna jest zaokrąglony, co jest znakiem uprzejmości. Ten typ ust wskazuje na kobietę o zrównoważonym charakterze. Znajduje ona czas i zrozumienie dla innych. Lubi towarzystwo przyjaciół, ale nie jest od nich zależna.
7
Usta pełne w środku
Typ ust: pogrubione w środku

Usta pełne w środku z wysuniętym centrum wskazują na urodzonego aktora. Taka kobieta lubi być w centrum uwagi, w świetle lamp błyskowych. Wąskie i cienkie kąciki ust podpowiadają, że lubi także dobrą zabawę.
Strona 1 z 8

Powiązane porady

Podobne porady

Komentarze (8)

* Pola wymagane

malak
16.02.2016
Gwóno prawda...
argetine
15.02.2016
Oczywiście, że coś w tym jest. Dlatego nam facetom podświadomie podobają się kobiety o pełnych ustach. Zdradza to jej namiętność w łóżku, a także hojność i skłonność do macierzyństwa.
zawiedziony
15.02.2016
A gdzie są usta typu: "wredna suka"? A swoją drogą, co za bzdury!
Zula
15.02.2016
ok, same pochwały.... a gdzie są te jędze? skompiradła, leniuszki i głuptaski???
Bogusława
15.02.2016
Nic nie piszecie o wąskich ustach wygiętych w dół. To przecież osoby bardzo mściwe, usta takie często się spotyka.
asdfhfh
15.02.2016
ale nastrzykiwanie war łuszczem czy innym glicerolem to chyba względna nowośc dla dyscypliny mającej 3 tys lat
Torbiel
15.02.2016
A kobieta z dupa zamiast twarzy?
antek
15.02.2016
ale bzdety. Akurat te z pełnymi to najczęściej puste egoistki psychopatki. A te z wąskimi zawzięte choć nie zawsze. Najgorzej wypadają te z pełnymi.