Spanie w biustonoszu

5 powodów dla których nie powinno się spać w biustonoszu

monika_w - specjalista Tipy.pl
Spanie w biustonoszu
1 z 6
Zdarzyło ci się, że byłaś tak zmęczona, że padłaś na łóżko bez zdejmowania stanika? Chyba każda kobieta doświadczyła tego na jakimś etapie.

O ile przespanie całej nocy w biustonoszu raz na jakiś czas nikomu nie zaszkodziło, pamiętaj, że kilka sekund poświęcone na jego zdjęcie, może mieć tylko korzystny wpływ na twoje zdrowie.
1
Układ krążenia zaburzenia
Krążenie

Krążenie krwi w organizmie jest szczególnie podatne na noszenie biustonosza podczas snu, szczególnie wtedy, gdy biustonosz jest usztywniany metalowymi drutami. Jeśli przylegają zbyt ściśle do twojego ciała, mięśnie piersiowe będą skrępowane i ulegną zwężeniu, wpływając negatywnie na docieranie krwi do nerwów ramion. Dodatkowo, biustonosz uciskowy, typu sportowego, może uszkodzić tkankę w piersiach, jeśli będzie noszony zbyt często, właśnie poprzez stałe ograniczanie krążenia.
2
Podrażnienia skórne od biustonosza
Podrażnienia

Kolejnym, istotnym efektem ubocznym spania w biustonoszu jest podrażnienie skóry. Haftki mogą wpijać się w skórę, podobnie jak ramiączka, które mogą doprowadzić do powstawania ran, a nawet cyst, jeśli ciało poddawane będzie takiej stymulacji przez długi czas.
3
Przyczyna zmęczenia i senności
Sen

Powyższe przyczyny – czyli problemy z krążeniem i podrażnienia skórne, mogą wywoływać w tobie poczucie ciągłego zmęczenia i niewyspania, ponieważ nie pozwolą na głęboki, regenerujący sen.
4
Przebarwienia
Przebarwienia

Mogą pojawić się w efekcie zbyt ścisłego regulowania ramiączek i haftek biustonosza, które pozostają w ciągłym kontakcie ze skórą, która ciemnieje w miejscu ekspozycji na materiał.
5
Grzybica na piersaich
Grzybica

Jest kolejną przykrą konsekwencją regularnego i uporczywego spania w biustonoszu. Ciepłe i wilgotne środowisko może stać się prawdziwą wylęgarnią grzybów, a ponieważ zdecydowana większość kobiet spędza swoje życie nosząc biustonosze (które często są źle dobrane), rozwój grzybicy piersi jest wysoce prawdopodobny.
Strona 1 z 6

Powiązane porady

Podobne porady

Komentarze (6)

* Pola wymagane

Arlesia
28.12.2017
Spanie w staniku to najlepsze co możemy zrobić dla naszych piersi. Oczywiście, jeżeli chcemy mieć jędrny biust za kilkanaście lat. Trzeba też mieć odpowiedni stanik. Jeżeli stanik jest dobrze dobrany, to go nie czuć, a piersi się nie rozciągają ;)
Nickn
08.02.2016
grozi płaskostopiem spanie w staniku
zyga
08.02.2016
Spanie w biustonoszu i chodzenie w biustonoszu jest bardzo ważnym zabezpieczeniem piersi, zwłaszcza obfitszych, toteż straszenie i brednie wyżej powinny być ukarane.
stanik wacek
08.02.2016
Na piszcie jeszcze proszę, czym się może skończyć spanie w majtkach, kalesonach, szlafmycy, skarpetkach, walonkach, okularach, krawacie, kapeluszu, z applikatorem w..., włączonym laptopem, smartfonem, tabletem, termoforem,
gosia
08.02.2016
co za bzdury, jeszcze napiszcie ze spanie w staniku moze doprowadzic do amputacji piersi...
rasputin
08.02.2016
Przeżyłem już 60 lat, ale jakoś dotychczas nie miałem możliwości widzieć dziewczyny/kobiety idącej spać w biustonoszu. Może obecnie to taka moda? Tyle jest ogłupiających filmów, gdzie dwoje ludzi śpi lub kocha się w łóżku w ubraniu. No,ale różne są zboczenia....