Dekoracje Bożonarodzeniowe

Jak samemu udekorować dom na Boże Narodzenie?

MatronacieniaMatronacienia - specjalista Tipy.pl
Dekoracje Bożonarodzeniowe
1 z 6
Dowiedz się jak samemu udekorować dom i mieszkanie z okazji Świąt Bożego Narodzenia. Nadaj wnętrzom blasku i spraw, aby twój dom nabrał miłej, świątecznej atmosfery.
1
dekoracje świąteczne
Kolory

Przemień swoje mieszkanie w świąteczną, magiczną krainę czarów używając śnieżnej bieli, świeżej mięty oraz mroźnego błękitu.

2
choinka
Choinka

Twój pokój gościnny będzie przywodził na myśl zimowy las, gdy twoja choinka świąteczna zostanie przyprószona śniegiem w sprayu oraz ozdobiona białymi, srebrnymi oraz szklanymi ozdobami.

3
lustro na święta
Zimowa zieleń

Ozdób lustra bądź ramy obrazów gałązkami świerku, ostrokrzewu lub jemioły.

4
Wystrój bożonarodzeniowy
Błysk i Blask

Aby dodać troszkę błysku do pokoju, ozdób półki lub stół szklanymi kamyczkami lub przezroczystymi śnieżynkami (do kupienia tutaj). Mogą być one rozsypane lub wsypane do przeźroczystej buteleczki (dostępne w wielu sklepach z artykułami dekoracyjnymi). Złap jak najwięcej blasku przywieszając około siedem szklanych lub srebrnych ozdóbek przy oknie. Będą pięknie odbijały światło i rzucały na ściany kolorowe refleksy.

5
Stroiki świąteczne
Stroiki świąteczne

Spryskaj gałązki białym lakierem, poczekaj aż wyschną a następnie wsadź je do szklanego wazonu wypełnionego szklanymi kamyczkami. Ułóż gałązki tak, aby trzymały się w pionie. Powieś lekkie dekoracje wykonane z gałązek dla lepszego efektu.

Strona 1 z 6

Powiązane porady

świeczka z pomarańczy
Szyszki
Składanie serwetek na święta - choinki

Podobne porady

Komentarze (4)

* Pola wymagane

Mio
08.10.2011
lunasz - o wiele lepiej pisać takie rzeczy z wyprzedzeniem! A w sprawie ducha świątecznego - każdy go przy sobie "trzyma", jeżeli tylko ma na to ochotę i jest naprawdę wesoły z powodu świąt. Ja cieszę się już od dłuższego czasu, a co? Jest dopiero październik!
lena
06.10.2011
lunasz- ale nie musisz tu wchodzic.....kazdy pisze kiedy chce!!!
sybir
24.11.2010
Przepięknie :)
lunasz
05.11.2008
bardzo ciekawe porady,ale czy nie zawcześnie?
Dlaczego my zaczynamy juz teraz i robimy z tego zwykłą komercję .
dlaczego zabieramy ta przyjemność oczekiwania w ostatnich dniach przed świętami.
Tracimy wiele z tego ducha świątecznego,który był taki wyjatkowy.