maseczka z węgla

Jak zrobić maseczkę na zaskórniki z węgla aktywowanego?

HanNaSolo - specjalista Tipy.pl
maseczka z węgla
1 z 4
Masz już dość twarzy usianej czarnymi zaskórnikami. Odłóż na bok wszystkie szkodliwe płyny i maseczki. Poszukaj czegoś naturalnego, czegoś co w sposób ekologiczny oczyści twoją skórę. Mamy dla ciebie propozycję maseczki na zaskórniki z węgla aktywowanego. Sprawdź, a sama się przekonasz jak łatwo i tanio można sporządzić maseczkę.
P

* 2 tabletki węgla aktywowanego
* ½ łyżeczki glinki bentonitowej
* 1 ½ łyżeczki wody

1
Węgiel aktywowany
Zawartość dwóch kapsułek węgla aktywowanego wysyp do małej miseczki. Jeśli posiadasz węgiel w tabletkach skrusz dwie. Dodaj glinki i wody, wymieszaj na gładką pastę. Przed nałożeniem maseczki umyj twarz łagodnym mydłem i wytrzyj do sucha.
2
maseczka z węgla
Na policzku lub na nadgarstku zrób test czy maseczka nie wywoła niepożądanej reakcji. Mieszaj maseczkę drewnianą łyżeczką lub patyczkiem. Węgiel jak i glinka wyciągają toksyny z metalu. Upewnij się, że przechowujesz glinkę w niemetalowym pojemniku.
3
maseczka na zaskórniki
Nałóż maseczkę na twarz, lecz omiń delikatną skórę wokół oczu i ust. Podczas schnięcia maseczki może odczuć efekt ściągania skóry i swędzenia. Jeśli nie czujesz się komfortowo, zmyj ją z twarzy. Odczekaj aż wyschnie, od 7-10 minut i zmyj z twarzy letnią wodą. Osusz twarz i nałóż naturalny krem nawilżający.
Strona 1 z 4

Powiązane porady

piękna cera
leczenie trądziku
trądzik różowaty

Podobne porady

Komentarze (0)

* Pola wymagane