chowanie prezentu

Jak schować prezent przed współmałżonkiem?

BarburkaBarburka - specjalista Tipy.pl
Świąteczny prezent dla żony czy męża możesz wybrać na przestrzeni całego roku. Jednak zachowanie twojego prezentu w tajemnicy przez dłuższy czas może stanowić problem zwłaszcza, jeżeli współmałżonek nie może się doczekać i przeczesuje cały dom by go znaleźć. Poniżej znajdziesz kilka strategii, które pomogą ci zachować niespodziankę do ostatniej chwili.
1
Trzymaj prezent dla małżonka w pracy. To chyba najłatwiejszy sposób na utrzymanie go w tajemnicy, no chyba, że pracujecie razem lub często odwiedzacie się w pracy. Jest to także doskonały sposób by prezent się nie zgubił.
2
Jeżeli macie osobne samochody możesz schować prezent dla współmałżonka w swoim aucie, zwłaszcza, jeżeli masz schowek zamykany na klucz lub kod.
3
Schowaj prezent do pudełka z grą planszową, w którą nigdy nie gracie. Szansa, że ktoś ruszy tą grę jest znikoma, a twój małżonek nawet nie pomyśli by tam szukać.
4
Ukryj prezent w najbardziej oczywistym miejscu. Jeżeli masz w swoim salonie takie miejsce gdzie prezent nie będzie wystawiony na wierzch schowaj go tam, małżonek najprawdopodobniej go nie znajdzie. Najciemniej jest zawsze pod latarnią.
5
Kup prezent w ostatniej chwili. Przecież nie można znaleźć prezentu, którego jeszcze nie ma. To doskonały sposób zwłaszcza na Boże Narodzenie.
6
Wiele rodzin przygotowuje pod choinkę "sztuczne prezenty". Są to zwykłe, puste pudełka zapakowane w ładny papier i przewiązane wstążką, które stanowią dekorację bożonarodzeniową. Możesz również takie przygotować. Powiedz o tym współmałżonkowi i na jego oczach zawijaj puste pudła w papier opakunkowy. Do jednego z nich możesz niepostrzeżenie włożyć prezent. Współmałżonek nie będzie tam szukać, ponieważ będzie przekonany, że pudła są tylko atrapą.
7
Zapakuj prezent przed przyniesieniem go do domu w taki sposób, aby uniemożliwić małżonkowi jego potajemne odpakowanie, oglądnięcie i ponowne zapakowanie. Nawet, jeżeli bardzo będzie chciał zobaczyć prezent powstrzyma się, by nie zostać nakrytym.

Powiązane porady

opakowania na prezenty
bileciki do prezentów mikołajowych
ramka na zdjęcia

Podobne porady

Komentarze (0)

* Pola wymagane