Tutaj jesteś: Święta i Uroczystości > Boże Narodzenie > Prezenty Bożonarodzeniowe > Jak schować prezent przed współmałżonkiem?
Jak schować prezent przed współmałżonkiem?

Stopień trudności: trudne
, specjalista Tipy.pl
 4.9/5 (39 ocen)
Oceń 
Udostępnij
Świąteczny prezent dla żony czy męża możesz wybrać na przestrzeni całego roku. Jednak zachowanie twojego prezentu w tajemnicy przez dłuższy czas może stanowić problem zwłaszcza, jeżeli współmałżonek nie może się doczekać i przeczesuje cały dom by go znaleźć. Poniżej znajdziesz kilka strategii, które pomogą ci zachować niespodziankę do ostatniej chwili.
1
Trzymaj prezent dla małżonka w pracy. To chyba najłatwiejszy sposób na utrzymanie go w tajemnicy, no chyba, że pracujecie razem lub często odwiedzacie się w pracy. Jest to także doskonały sposób by prezent się nie zgubił.
2
Jeżeli macie osobne samochody możesz schować prezent dla współmałżonka w swoim aucie, zwłaszcza, jeżeli masz schowek zamykany na klucz lub kod.
3
Schowaj prezent do pudełka z grą planszową, w którą nigdy nie gracie. Szansa, że ktoś ruszy tą grę jest znikoma, a twój małżonek nawet nie pomyśli by tam szukać.
4
Ukryj prezent w najbardziej oczywistym miejscu. Jeżeli masz w swoim salonie takie miejsce gdzie prezent nie będzie wystawiony na wierzch schowaj go tam, małżonek najprawdopodobniej go nie znajdzie. Najciemniej jest zawsze pod latarnią.
5
Kup prezent w ostatniej chwili. Przecież nie można znaleźć prezentu, którego jeszcze nie ma. To doskonały sposób zwłaszcza na Boże Narodzenie.
6
Wiele rodzin przygotowuje pod choinkę "sztuczne prezenty". Są to zwykłe, puste pudełka zapakowane w ładny papier i przewiązane wstążką, które stanowią dekorację bożonarodzeniową. Możesz również takie przygotować. Powiedz o tym współmałżonkowi i na jego oczach zawijaj puste pudła w papier opakunkowy. Do jednego z nich możesz niepostrzeżenie włożyć prezent. Współmałżonek nie będzie tam szukać, ponieważ będzie przekonany, że pudła są tylko atrapą.
7
Zapakuj prezent przed przyniesieniem go do domu w taki sposób, aby uniemożliwić małżonkowi jego potajemne odpakowanie, oglądnięcie i ponowne zapakowanie. Nawet, jeżeli bardzo będzie chciał zobaczyć prezent powstrzyma się, by nie zostać nakrytym.
Pomysły na prezent pod choinkę
Jak zapakować kolczyki?
Jak zrobić przestrzenną kokardę na prezent?
Jak wybrać prezent dla nastolatka?
 4.9/5 (39 ocen)
Oceń 
Udostępnij
  • Komentarze Tipy.pl (0)

Szukasz prezentu dla nastolatka z okazji urodzin a może na Mikołaja czy pod choinkę? Chcesz, aby prezent mu się...
Jak wybrać prezent dla nastolatka?
Szukasz prezentu dla nastolatka z okazji urodzin a może...
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub
Usługę świadczy

Siedziba

Kraków
Os. Teatralne 9A
31-946 Kraków

Krajowy Rejestr Sądowy

Sąd Rejonowy w Krakowie

Kontakt

Tel: +48 12 646 28 12
Fax: + 48 12 646 27 10

pasożyt