Tutaj jesteś: Święta i Uroczystości > Boże Narodzenie > Prezenty Bożonarodzeniowe > Jak schować prezent przed współmałżonkiem?
Jak schować prezent przed współmałżonkiem?

Stopień trudności: trudne
, specjalista Tipy.pl
 4.9/5 (39 ocen)
Oceń 
Udostępnij
Świąteczny prezent dla żony czy męża możesz wybrać na przestrzeni całego roku. Jednak zachowanie twojego prezentu w tajemnicy przez dłuższy czas może stanowić problem zwłaszcza, jeżeli współmałżonek nie może się doczekać i przeczesuje cały dom by go znaleźć. Poniżej znajdziesz kilka strategii, które pomogą ci zachować niespodziankę do ostatniej chwili.
1
Trzymaj prezent dla małżonka w pracy. To chyba najłatwiejszy sposób na utrzymanie go w tajemnicy, no chyba, że pracujecie razem lub często odwiedzacie się w pracy. Jest to także doskonały sposób by prezent się nie zgubił.
2
Jeżeli macie osobne samochody możesz schować prezent dla współmałżonka w swoim aucie, zwłaszcza, jeżeli masz schowek zamykany na klucz lub kod.
3
Schowaj prezent do pudełka z grą planszową, w którą nigdy nie gracie. Szansa, że ktoś ruszy tą grę jest znikoma, a twój małżonek nawet nie pomyśli by tam szukać.
4
Ukryj prezent w najbardziej oczywistym miejscu. Jeżeli masz w swoim salonie takie miejsce gdzie prezent nie będzie wystawiony na wierzch schowaj go tam, małżonek najprawdopodobniej go nie znajdzie. Najciemniej jest zawsze pod latarnią.
5
Kup prezent w ostatniej chwili. Przecież nie można znaleźć prezentu, którego jeszcze nie ma. To doskonały sposób zwłaszcza na Boże Narodzenie.
6
Wiele rodzin przygotowuje pod choinkę "sztuczne prezenty". Są to zwykłe, puste pudełka zapakowane w ładny papier i przewiązane wstążką, które stanowią dekorację bożonarodzeniową. Możesz również takie przygotować. Powiedz o tym współmałżonkowi i na jego oczach zawijaj puste pudła w papier opakunkowy. Do jednego z nich możesz niepostrzeżenie włożyć prezent. Współmałżonek nie będzie tam szukać, ponieważ będzie przekonany, że pudła są tylko atrapą.
7
Zapakuj prezent przed przyniesieniem go do domu w taki sposób, aby uniemożliwić małżonkowi jego potajemne odpakowanie, oglądnięcie i ponowne zapakowanie. Nawet, jeżeli bardzo będzie chciał zobaczyć prezent powstrzyma się, by nie zostać nakrytym.
Pomysły na prezent pod choinkę
Jak zrobić ogrzewacz do rąk z filcu?
Jak oryginalnie zawiązać wstążkę na prezencie?
Jak wybrać prezent dla nastolatka?
 4.9/5 (39 ocen)
Oceń 
Udostępnij
  • Komentarze Tipy.pl (0)

Szukasz prezentu dla nastolatka z okazji urodzin a może na Mikołaja czy pod choinkę? Chcesz, aby prezent mu się...
Jak wybrać prezent dla nastolatka?
Szukasz prezentu dla nastolatka z okazji urodzin a może...
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub
Usługę świadczy

Siedziba

Kraków
Os. Teatralne 9A
31-946 Kraków

Krajowy Rejestr Sądowy

Sąd Rejonowy w Krakowie

Kontakt

Tel: +48 12 646 28 12
Fax: + 48 12 646 27 10

pasożyt