chowanie prezentu

Jak schować prezent przed współmałżonkiem?

BarburkaBarburka - specjalista Tipy.pl
Świąteczny prezent dla żony czy męża możesz wybrać na przestrzeni całego roku. Jednak zachowanie twojego prezentu w tajemnicy przez dłuższy czas może stanowić problem zwłaszcza, jeżeli współmałżonek nie może się doczekać i przeczesuje cały dom by go znaleźć. Poniżej znajdziesz kilka strategii, które pomogą ci zachować niespodziankę do ostatniej chwili.
1
Trzymaj prezent dla małżonka w pracy. To chyba najłatwiejszy sposób na utrzymanie go w tajemnicy, no chyba, że pracujecie razem lub często odwiedzacie się w pracy. Jest to także doskonały sposób by prezent się nie zgubił.
2
Jeżeli macie osobne samochody możesz schować prezent dla współmałżonka w swoim aucie, zwłaszcza, jeżeli masz schowek zamykany na klucz lub kod.
3
Schowaj prezent do pudełka z grą planszową, w którą nigdy nie gracie. Szansa, że ktoś ruszy tą grę jest znikoma, a twój małżonek nawet nie pomyśli by tam szukać.
4
Ukryj prezent w najbardziej oczywistym miejscu. Jeżeli masz w swoim salonie takie miejsce gdzie prezent nie będzie wystawiony na wierzch schowaj go tam, małżonek najprawdopodobniej go nie znajdzie. Najciemniej jest zawsze pod latarnią.
5
Kup prezent w ostatniej chwili. Przecież nie można znaleźć prezentu, którego jeszcze nie ma. To doskonały sposób zwłaszcza na Boże Narodzenie.
6
Wiele rodzin przygotowuje pod choinkę "sztuczne prezenty". Są to zwykłe, puste pudełka zapakowane w ładny papier i przewiązane wstążką, które stanowią dekorację bożonarodzeniową. Możesz również takie przygotować. Powiedz o tym współmałżonkowi i na jego oczach zawijaj puste pudła w papier opakunkowy. Do jednego z nich możesz niepostrzeżenie włożyć prezent. Współmałżonek nie będzie tam szukać, ponieważ będzie przekonany, że pudła są tylko atrapą.
7
Zapakuj prezent przed przyniesieniem go do domu w taki sposób, aby uniemożliwić małżonkowi jego potajemne odpakowanie, oglądnięcie i ponowne zapakowanie. Nawet, jeżeli bardzo będzie chciał zobaczyć prezent powstrzyma się, by nie zostać nakrytym.

Powiązane porady

prezenty pod choinkę
Pudełeczka na małe prezenty
choinka z papieru

Podobne porady

Komentarze (0)

* Pola wymagane