moczenie stóp w mleku i sodzie

Sposób na popękane pięty: moczenie nóg w mleku i sodzie

visage - specjalista Tipy.pl
moczenie stóp w mleku i sodzie
1 z 5

Szukasz skutecznego sposobu na suche stopy i szorstkie pięty? Nie musisz iść daleko. Wystarczy, że zajrzysz do kuchennej szafki. Zwykła soda oczyszczona to najlepsza terapia, która pozwoli przetrwać stopom zimę i dumnie zaprezentować się latem. W połączeniu z mlekiem odżywi skórę stóp i wygładzi ją. Zobacz jak przygotować tę leczniczą kąpiel.

1
moczenie stóp w mleku i sodzie - krok 1

Podgrzej 2-4 szklanki mleka. Wlej je do miski. Jeśli chcesz, dodaj kilka kropel ulubionego olejku eterycznego.

2
moczenie stóp w mleku i sodzie - krok 2

Zanurz stopy w misce na około 5 minut. Ciepła kąpiel zdziała dla nich cuda. Zawarty w mleku kwas mlekowy zmiękczy skórę i dostarczy jej składników odżywczych. Zadziała też jak delikatny środek złuszczający.

3
moczenie stóp w mleku i sodzie - krok 3

Po 5 minutach kąpieli w mleku, nasyp na dłonie niewielką ilość sody oczyszczonej i energicznie wcieraj ją w pięty i w całe stopy. Doskonale usunie ona martwy naskórek i ewentualne nagniotki, które mogły utworzyć się na stopach.

4
art/2016/24343_154900_big.jpg

Teraz zanurz stopy w mleku na kolejne 5 minut. Po upływie tego czasu opłucz je wodą i dokładnie wysusz. Jeśli chcesz, możesz nałożyć na nie ulubiony krem, by zatrzymać wilgoć w skórze. Najlepiej zrobić to na noc, nakładając na nakremowane stopy bawełniane skarpetki.

Strona 1 z 5

Powiązane porady

Podobne porady

Komentarze (11)

* Pola wymagane

Fiona
19.02.2019
polecam iść do specjalisty, jakim jest podolog, mnie bardzo pomogła wizyta.
Z księżyca
04.03.2016
Do kuliga.Nareszcie odezwał się człowiek. Ukłony!
as
15.02.2016
Do wymoczenia nóg potrzebna jest wysoka beczka, kilkadziesiąt litrów mleka i parę kilo sody. Bo z tytułu wnoszę ze nie chodzi o same stopy?
dietetyk
15.02.2016
Po tym wspaniałym zabiegu regenerującym protezy ów odżywczy płyn można przecedzić przez durszlak i małymi łykami wprowadzać oralnie do organizmu delektując się w gronie rodzinnym.
Marek
15.02.2016
Popękane pięty to jest grzybica, soda owszem odkwasza a w zasadowym środowisku grzyb nie przeżyje, ale mleko?, dostarczy grzybowi pożywienia, cukier laktoza, kto to wymyślił takie brednie.
mleko z kozy
15.02.2016
wszystkie janusze z wąsami mają żółte popękane pięty i tylko wtedy przychodzi ukojenie kiedy w beczce nogą ubijają kapustę kiszoną którą potem zajadasz
A
15.02.2016
Kwas mlekowy nie wystepuje w mleku! Tworzy sie dopiero w procesie fermentacji mleka!
Ala
15.02.2016
Dzieci umierają w Afryce z głodu, a tu się nóżki w mleczku moczy
kuliga
15.02.2016
NIE POMORZE PUDER Z ROZ GDY DUPA STARA JUZ....
wit
15.02.2016
Moczcie nogi w kozim moczu a wyrosną wam racice.