Popcorn z mikrofali

Jak zrobić popcorn w mikrofali?

pastka - specjalista Tipy.pl
Popcorn z mikrofali
1 z 4
Popcorn, któż go nie lubi. Dzieci domagają się szybkiej przekąski. Popcorn ze sklepowej półki ma w sobie tyle sztucznych składników. Doskonale wiesz, że jest za tłusty za słony i zbyt często nie powinno się go jeść. Istnieje jednak sprytny sposób, aby przyrządzić popcorn w domowy sposób bez smażenia go na oleju. Sprawdź go!
1
Popcorn z mikrofali jak zrobic
Wsyp ziarna kukurydzy do miski, która nadaje się do używania jej w mikrofalowej kuchence. Dużą torbę ziarna popcornu bez problemu znajdziesz w dużych sklepach. Wstaw miskę do mikrofalówki i przyłóż ciężkim talerzem, by nam wystrzelony popcorn nie nabałaganił.
2
Popcorn kuchenka mikrofalowa
Jeśli wolisz mniej zdrową wersję popcornu z masłem. Łyżkę masła lub w zależności od tego ile potrzebujesz połóż na talerzu. Masło rozpuści się podczas prażenia popcornu. Jeżeli masz obawy, że masło nabałagani w kuchence, rozpuść je osobno w rondelku.
3
Popcorn z kuchenki mikrofalowej
Czas wystrzelić nasz popcorn. W zależności ile watów ma twoja kuchenka. Przykładowo 1000W kuchenka upraży popcorn w ciągu 2:45 minut do 3 minut. Jeśli ma większą moc czas powinien się skrócić. Podczas smażenia, obserwuj kukurydzę ile czasu będzie potrzebować. Gdy się upraży, pora na degustacje. Z solą, z masłem czy z innymi przyprawami, zawsze smakuje doskonale.
Strona 1 z 4

Powiązane porady

Podobne porady

Komentarze (1)

* Pola wymagane

Siriah
27.04.2020
od temperatury masło się roztapia...