napój miłości

Jak zrobić napój miłości?

pastka - specjalista Tipy.pl
napój miłości
1 z 4
Zagubieni w codziennym biegu, zmęczeni życiem, nie mamy ochoty na miłość. Na dzień dzisiejszy znamy medykamenty na każdą bolączkę i dolegliwość. Myśl o napoju miłości wsadzamy między bajki. Jednak w starodawnych opowieściach kryje się odrobina prawdy. Napój miłosny to specyfik, który możesz przygotować w domu, by znów przywrócić namiętność w twoim związku.
P

* 2 łyżeczki suszonych kwiatów jaśminu
* 1 łyżka suszonych płatków różyczki
* szczypta wanilii lub ¼ łyżeczki ekstraktu waniliowego
* 1-2 laski cynamonu
* 1 szklanka świeżej wody
* garnek
* sitko

1
Składniki napoju
Wlej szklankę wody do garnka. Dodaj dwie łyżeczki suszonych kwiatów jaśminu, 1 łyżkę płatków róż, przecięte laski wanilii lub ¼ łyżeczki ekstraktu z wanilii i ½ pałeczki cynamonowej. Powstałą mieszankę mieszaj i gotuj przez 3-5 minut.
2
napój miłości przygotowanie
Zdejmij z ognia i przecedź. Po wystygnięciu mieszanki, przelej ją do buteleczki. Podawaj z wodą mineralną w gorące dni, a w zimne zrób z niej gorący napój. Przechowuj do tygodnia czasu w szczelnie zamkniętym pojemniku lub buteleczce.
3
Napój miłość
Namiętność sprawia, że świat się kręci, ale nawet w najlepszym związku czasem pojawia się rutyna. Jeśli czujesz, że „utknęłaś”, podniecający, zmysłowy zapach napoju z odrobiną cynamonu rozpali w was uczucie na nowo.
Strona 1 z 4

Powiązane porady

Podobne porady

Komentarze (0)

* Pola wymagane