Rękodzieło na walentynki

Rękodzieło na Walentynki - jak zrobić walentynkowe „serce serc”?

dagaa - specjalista Tipy.pl
Rękodzieło na walentynki
1 z 6
Walentynkowe papierowe rękodzieło „serce serc” jest szybkie i proste do zrobienia. Ustawiając odpowiednio serduszka, dopasujesz dla siebie najlepszy szablon, możesz zrobić ogromne serce przy użyciu tej techniki. Są naprawdę urocze, te domowej roboty ozdoby walentynkowe będą świetnym pomysłem dekoracji ściany, drzwi lub półki.
1
Walentynki pomysły
Krok 1: Jeszcze przed cięciem papieru w paski, wybierz rodzaj, kolor papieru. Potrzebujesz takiego papieru, który będzie się zginał z łatwością i dobrą elastycznością.
Najprostszym sposobem, aby dowiedzieć się, jaka wielkość serduszek nam odpowiada oraz jakiej długości paski przygotować, będzie najlepiej wyciąć jeden z nich - zrobić próbne serca i porównać rezultaty.
2
Papierowe ozdoby
Krok 2:Wytnij paski o szerokości między 1,2 cm a 2,5 cm.
Szerszy pasek nada twoje konstrukcji większej stabilności. Moje paski zazwyczaj mają 2,5 cm szerokości. Następnie złóż pasek i przypnij zszywaczem.
Jeśli chcesz przykleić walentynkowe serce zamiast ich zszywać, umieść trochę kleju wewnątrz zgięcia, złóż i odczekaj chwile zanim wyschnie. Ja wole zszywanie, bo to szybkie i niezawodne, wybór należy do ciebie.
3
Dekoracje na walentynki
Krok 3: Przygotuj kształt wybranego szablonu serca. Delikatnie ale konsekwentnie ustawiaj, formuj pasek w ładnym, okrągłym łuku serduszka, następnie zepnij zszywaczem.

Krok 4: Zrób mnóstwo papierowych serduszek, w różnych rozmiarach.
4
Rękodzieło papiernicze
Krok 5: Ułóż utworzone małe serduszka w kształt dużego szablonu serca.
5
Walentynkowe serce
Krok 6: Jak już ułożyłaś zadowalający kształt serca, to teraz klej małe serduszka do siebie. Przyklejaj serca dolna lub górną ich częścią, tworząc wybrany przez siebie kształt dużego serca. Umieszczaj klej w środku paska, tak aby przyklejone punkty nie były widoczne.

I gotowe! Możesz łatwo zrobić więcej niż jedno walentynkowe serduszko w jedno popołudnie
Strona 1 z 6

Powiązane porady

przykładowy kolaż
Dom z papieru
Pająk z papieru - dla dzieci

Podobne porady

Komentarze (0)

* Pola wymagane