Pomysł na skarpetkę

Jak zrobić oryginalne skarpetki na walentynki?

dagaa - specjalista Tipy.pl
Pomysł na skarpetkę
1 z 7
Ciepłe skarpetki z serduszkiem będą doskonałym pomysłem jeśli zaczynasz mieć dosyć zimowego chłodu. Możesz je nosić w Walentynki (nie są one najseksowniejszym strojem, ale są zdecydowanie urocze),lub gdy spotkasz się ze swoim chłopakiem czy też kiedy tylko zechcesz.
Albo oczywiście możesz schować je w swojej szufladzie na skarpetki i mieć miłą niespodziankę od czasu do czasu. Tak czy inaczej, są słodkie więc możesz je zakładać kiedy masz ochotę.
1
Pomysł na walentynki
Aby zrobić serca na skarpetach, należy przygotować:
-Parę skarpet do barwienia,
-Farbę akrylową, rozcieńczoną kroplą wody. Chcesz, aby Twoja farba być dość grubo nałożona, wystarczy rozcieńczenie rozprowadzić gąbką żeby wsiąkło. Dodaj kroplę po kropli i zobaczysz, jak to wychodzi, zawsze można dodać więcej, ale nie możesz zabrać go z powrotem!
-Gąbkę
-Papier, długopis, nożyczki
2
Przygotowanie krok 1
Krok 1: Złożyć papier na pół i narysować połowę serce na jednej połowie złożonej kartki.
3
Przygotowanie krok 2
Krok 2: Wyciąć serce i zrobić szablon.
4
Przygotowanie skarpet krok 3 i krok 4
Krok 3: Rozłóż skarpetki na płasko, tak jak byś chciała je założyć.

Krok 4: Ustaw szablon serca na skarpetkach w taki sposób, aby na każdej skarpecie było pół serca. Postaraj się aby krawędzie skarpet łączyły się pośrodku serca.
5
Barwienie skarpet
Krok 5: Zanurz twoją gąbkę w farbie i przyłóż do szablonu serca.

Krok 6: Usuń szablon i susz skarpetki przez noc.
6
Jak ubrać się na walentynki
Możesz prać skarpetki malowane farbą akrylową a kolor powinien pozostać na miejscu. Farba nie będzie farbować innych przedmiotów w praniu. Farba akrylowa jest najlepszym rozwiązaniem dla tego projektu, ponieważ stosując bardziej płynne farby lub za pomocą barwnika spowoduje to rozmazanie się druku na tkaninie.
Strona 1 z 7

Powiązane porady

rude włosy
szatynka
wybór ubioru

Komentarze (0)

* Pola wymagane