Pisanie artykułu reklamowego

Jak pisać artykuły reklamowe?
AndzelaAndzela - specjalista Tipy.pl

Jedną z najbardziej skutecznych strategii marketingu internetowego, jaką możesz opanować, jest umiejętność pisania artykułów, które wygenerują duży ruch na twojej witrynie. Artykuły reklamowe stanowią bardzo ważny element każdej strategii marketingowej, ale są skuteczne tylko wówczas, gdy mają odpowiednią strukturę. Struktura, którą tutaj opiszę, nie jest trudna do osiągnięcia, opanuj ją, żeby wysiłek włożony w pisane przez ciebie artykuły nie okazał się daremny. Przyjrzyj się pięciu kluczowym obszarom, na które musisz zwrócić uwagę, jeśli chcesz osiągnąć najlepsze rezultaty promując coś w Internecie.
1

Chwytliwy tytuł. Wymyśl tytuł, który będzie dobrze odzwierciedlał treść artykułu i przykuje uwagę czytelnika. Postaraj się użyć w tytule głównego słowa kluczowego, żeby mógł być znaleziony przez wyszukiwarki. Pamiętaj, że to tytuł najczęściej decyduje o tym, czy użytkownik przeczyta twój artykuł, więc dobrze się nad nim zastanów.

2

Słowa kluczowe i frazy. Upewnij się, że słowa kluczowe i frazy, których używasz w treści artykułu dobrze odnoszą się do jego treści. Ostrożnie używaj słów kluczowych, nie upychaj ich w tekście na siłę. Tak napisany artykuł będzie brzmiał nienaturalnie i może spowodować, że stracisz czytelników.

3

Właściwa gęstość słów kluczowych. Używanie każdego z wybranych słów kluczowych w artykule powinno odbywać się oszczędnie. Nadużywanie tych słów sprawi, że treść będzie dla czytelnika sztuczna, a wyszukiwarki uznają ten mechanizm za „upychanie słów kluczowych”. Zaleca się, by gęstość słów kluczowych nie przekraczała 1-4%. Będą one wówczas dobrze odzwierciedlać treść artykułu i nie zostaną odebrane jako upchane na siłę

4

Użyteczna treść. Postaraj się, żeby treść artykułu była zarówno prowokująca, intrygująca jak i użyteczna dla czytelnika. Gdy ciągle tworzysz kolejne nudne treści, w końcu zniechęcisz użytkownika do czytania owoców twojej pracy. Tracenie czasu na pisanie artykułów, których nikt nie chce czytać, jest chyba ostatnią rzeczą jaką chciałbyś osiągnąć.

5

Informacja o autorze. To prawdopodobnie najbardziej istotny element twojego artykułu. Na końcu artykułu w 2-3 linijkach napisz coś o sobie, podaj powód, dla którego czytelnicy powinni odwiedzić twoją stronę. Upewnij się, że umieściłeś linki prowadzące do twojej witryny.

?

Wskazówki
* Umiejętność pisania odpowiednio skonstruowanych artykułów reklamowych może być jedną z najbardziej skutecznych strategii marketingu internetowego. Wielu specjalistów z tej dziedziny pisze artykuły, które krążą po internecie przez lata, cały czas generując ruch na ich witrynach. Zwróć uwagę na pięć kluczowych elementów opisanych powyżej, a odkryjesz, że artykuły reklamowe w bardzo efektywny sposób pozwolą ci promować się online.

Powiązane porady

Podobne porady

Komentarze (2)

* Pola wymagane

dziadek
02.11.2016
czytam często takie bzdury,że zastanawiam się dlaczego ludzie piszący na jakiś temat nie myślą o tym że wprowadzają czytającego
bluem
17.06.2015
Nie jest łatwo napisać dobry tekst reklamowy, tak żeby był skuteczną reklamą, doskonale wiedzą o tym w LeadBullet. Wystarczy spojrzeć na liczbę klientów i lata doświadczenia.