świeca oliwna

Jak zrobić aromatyczną świece oliwną?

wichrzyciel - specjalista Tipy.pl
świeca oliwna
1 z 4
Chcesz stworzyć niepowtarzalny nastój w domu? Na walentynki czy inne święta? Rozświetlić letni ciepły wieczór? Przygotuj taką świecę z oleju w domu. Wszytko co musisz mieć to odrobina chęci i mnóstwo wyobraźni. Dowiedz się jak ją zrobić i czego będziesz potrzebować.
P

* słoik
* suszone owoce, potpourri
* sznurek i mała blaszka
* oliwy z oliwek lub olej roślinny

1
świeca oliwna
Zaczynamy od przygotowania wnętrza naszej świecy. Można wykorzystać suszone elementy potpourri i dodać coś ekstra od siebie np. szyszki, cynamonowe laseczki, zielone gałązki lub liście. Aby ze świecy unosił aromatyczny zapach dodajemy również parę kropel dowolnego olejku eterycznego.
2
świeca oliwna układanie
Układamy w słoiku suszone owoce, szyszki, cynamon i zielone gałązki. Pomagaj sobie patyczkiem rozkładać elementy. Nie przepełniaj słoika, będziesz potrzebować miejsce na pływający knot świecy.
3
zapalona świeca oliwna
Wlej do środka parę kropel olejku eterycznego, cytrynowego, pomarańczowego, rozmarynowego itp. Zalej słoik olejem. Najtańsza oliwa z oliwek będzie najlepszym wyborem, gdyż jest tańsza niż pierwszego tłoczenia i paląc się nie wydziela nieprzyjemnego zapachu. W kawałku blaszki robimy mały otwór i przeciągamy sznurek. Można też użyć knota ze starej świecy. Zapalamy świecę i rozkoszujemy się zapachem i pięknem świecy. Do oleju można dodać odrobinę wody, wówczas świeca będzie płonąć dłużej.
Strona 1 z 4

Powiązane porady

ozdoby z pomponów
choinki z materiału
Pisanka - technika bibuły

Podobne porady

Komentarze (0)

* Pola wymagane