Woda z imbirem na odchudzanie

Jak schudnąć dzięki wodzie z imbirem?

majka - specjalista Tipy.pl
Woda z imbirem na odchudzanie
1 z 4
Prawdopodobnie słyszałaś o wielu recepturach odchudzających, a może nawet próbowałaś niektórych z nich? Jednak przepis, który tu zaprezentujemy jest zdecydowanie najzdrowszym
i najbardziej korzystnym sposobem, aby schudnąć w sposób naturalny. Mówimy o wodzie imbirowej, napoju, który może pomóc spalić nadmiar tłuszczu nagromadzony wokół talii, bioder i ud. Poprawi również twój ogólny stan zdrowia!
1
Właściwości wody z imbirem
Przygotowanie wody imbirowej

Wymieszać 1,5l wody z pokrojonym w cienkie plasterki korzeniem świeżego imbiru (kawałek o długości 3-4 cm). Doprowadzić mieszaninę do wrzenia na dużym ogniu. Następnie gotować mieszaninę przez 15 minut na małym ogniu i odstawić do ochłodzenia. Ochłodzoną należy odcedzić.
2
Oczyszczanie organizmu z toksyn
Spożywanie wody imbirowej

Ten bardzo wartościowy napój powinien być spożywany w ciągu dnia. Należy pić co najmniej 1 litr dziennie w ciągu sześciu miesięcy w celu całkowitego oczyszczenia organizmu z toksyn.
3
Odchudzanie a woda z imbirem
Woda z imbirem ma dobroczynne działanie w odchudzaniu.
Strona 1 z 4

Powiązane porady

odchudzanie
odchudzanie
spacer

Podobne porady

Komentarze (21)

* Pola wymagane

marianna.kozub89
07.03.2016
Ja do swojej herbaty z imbirem wykorzystuję więcej niż jeden plasterek. Średnio na pół litra herbaty używam cienko pokrojony 5 centymetrowy kawałek imbiru. Następnie wodę z imbirem gotuję na małym ogniu przez 20 min. Przecedzam przez sitko tak by pozbyć się kawałków imbiru. Na koniec dodaję miód albo sok malinowy. Herbata jest smaczna na ciepło i na zimno. Jednak dużo bardziej wolę na ciepło. Lepiej wykorzystać świeży imbir, jednak i sproszkowany będzie się nadawał. Wystarczy niewielką łyżeczkę imbiru w proszku zalać wrzątkiem na ok. 1 minutę. Następnie trzymać pod przykryciem. Na koniec dosłodzić czym chcemy, aby załagodzić goryczkę imbirową.
kinga
07.03.2016
gotowałam plaster korzenia imbiru na litr - półtora wody i było dość ostre, a tutaj radzą skroić i gotować cały korzeń imbiru... nie wyobrażam sobie jak to musi palić przy piciu
Rodinia
07.03.2016
Uwielbiam smak i zapach imbiru. Stosuje go wlasciwie tylko jako cieniutkie plasterki do goracej herbaty. Dzieki imbirowi herbata ma smak wyjatkowy. Polecam serdecznie :)
ostroznie
02.03.2016
Woda z imbirem jest rewelacyjnym srodkiem, tylko nalezy obrac imbir ze skorki, ktora nie jest jadalna, oraz zalac wrzatkiem przy zalozeniu , ze sie go zetrze zamiast gotowac wtedy wiecej zdrowotnych wlasciwosci zostanie zachowanych. Pozdrawiam polecajac goraco teprzyprawe.
Uti
29.02.2016
Witam, ja stosuję nieco inny napój tzn. 1,5 litra wody przegotowanej, sok z jednej cytryny i 3 cm. ztartego imiru (odstawiam na godzinę potem odcedzam) ale nie gotuję tego. Zaczęłam pić tą mieszankę około 1,5 tygodnia temu ponieważ mam problem z absorbowaniem wody w organiźmie (kwestia wieku :) i problemów z przemianą materii) muszę powiedzieć, że w moim przypadku faktycznie pomaga. Zeszły mi opuchlizny i powoli znika oponka z brzucha. Piję ten napój pomiędzy posiłkami i faktycznie wypijam 1,5 litra dziennie ale pewnie dlatego, że dużo wody wypijam ogólnie w ciągu dnia. Póki co nie wiem, czy działa odchudzająco. Za miesiąc mogę coś więcej napisać. Pozdrawiam!
co
18.02.2016
10 kg imbiru
ed
18.02.2016
Tak, a te dwa składniki to: mniej i żreć
Irena
18.02.2016
Wystarczy spirulina i chlorella a kilogramy same znikaja
ciekawy
18.02.2016
Wypijać codziennie 1 litr. To po co gotować 1,5? Przecież pół litra się nie wygotuje! Resztę wylewać czy pić więcej niezgodnie z instrukcją?
TRX
18.02.2016
Chcesz schudnąć? najpierw badania tarczyca , hormony itp. Później racjonalne odżywianie się iuprawianie sportu. 20 kg w ciągu pół roku spokojnie i bez efektu jojo, bez głodu, bez cudownych recept i specyfików