Kubek za farbą tablicową

Jak pomalować kubek farbą tablicową?

wichrzyciel - specjalista Tipy.pl
Kubek za farbą tablicową
1 z 5
Nie masz pomysłu na prezent? Walentynki już blisko, a ty dalej utknęłaś w martwym punkcie? Mamy prosty i łatwy pomysł na prezent, który z łatwością zrobisz w domu. Wystarczy odrobina farby i dobry pomysł, a stworzysz ciekawą przestrzeń do przesyłania miłosnych liścików.
P

* kubek porcelanowy
* farba tablicowa do porcelany
* pędzel
* taśma maskująca
* nożyczki

1
kubek farba tablicowa
Zaczynamy od przygotowania kubków, na których nałożymy farbę tablicową. Myjemy je dokładanie wodą z płynem i przecieramy alkoholem. Dzięki dokładnemu oczyszczeniu powierzchni kubka, farba tablicowa dobrze przywrze do kubka.
2
Kubek miłosny
Wybierz kształt jaki ma powstać na kubku. Czy ma być to standardowy prostokąt czy może inny kształt. Taśma malarską nadaj kształt przyszłej tablicy. Równie dobrze sprawdzi się narysowanie kształtu flamastrem.
3
kubek farba
Nakładamy farbę tablicową w kilku warstwach, używając pędzelka. Gdy zdarzy się wyjechać poza krawędź, nie martw się i zetrzyj farbę wilgotną szmatką lub ręcznikiem papierowym. Odczekaj, by farba wyschła, daj jej więcej czasu minimum 24 godziny. Wtedy odciągnij taśmę malarską i wstaw kubek do zimnego piekarnika.
4
kubek miłosny tablica
Ustaw piekarnik na 150st C. Gdy piekarnik osiągnie pożądaną temperaturę piecz przez 35 minut. Po tym czasie wyjmij kubek i pozwól wystygnąć. Udekoruj i rozkoszuj się.
Strona 1 z 5

Powiązane porady

wałek dekoracyjny
Motyw drzewa w przedpokoju
Ombre na ścianie

Podobne porady

Komentarze (0)

* Pola wymagane