sylwester we dwoje

Jak spędzić Sylwestra z ukochaną osobą?

RozrywkaRozrywka - specjalista Tipy.pl
Sylwester to doskonała okazja by spędzić wyjątkową noc z kimś bliskim. Są ludzie, którzy chcą taki wyjątkowy wieczór spędzić na całonocnej imprezie, ale są i tacy, którzy wybiorą skromniejsze formy świętowania. Jeżeli należysz do tych drugich poniżej znajdziesz kilka doskonałych pomysłów na sylwestrową noc we dwoje.
1
Wspólne postanowienia noworoczne.

Możecie wspólnie wymyślić grę, która pomoże wam stworzyć postanowienia noworoczne. Lub zwyczajnie zrób kilka własnych postanowień i poproś bliską ci osobę by zrobiła dokładnie to samo. Kiedy już sprecyzujecie swoje postanowienia usiądźcie razem i omówcie dlaczego wybraliście tak a nie inaczej.

2
Zorganizuj przyjęcie tematyczne.

Aby uczynić Sylwester bardziej interesującym i zabawnym zorganizuj przyjęcie tematyczne dla swoich najbliższych. Przemyśl kilka różnych opcji, bądź przy tym bardzo kreatywny. Zorganizuj się dobrze i zrób lub zamów jakieś dobre jedzenie no i nie zapomnij o szampanie, który otworzycie o północy.

3
Przeżycia duchowe.

Jeżeli zależy ci na bardzo skromnym przeżyciu Sylwestra tylko w dwoje idźcie do kościoła, i w pełni zaangażujcie się w nabożeństwo. Śpiewajcie w głos kolędy i cieszcie się, że możecie spędzić ten wieczór razem.

4
Zaplanuj wyjazd sylwestrowy.

Na całym świecie są tysiące miejsc gdzie hucznie obchodzi się noc sylwestrową. Zarezerwuj wycieczkę do jednego z takich miejsc dla siebie i ukochanej osoby. Najlepiej wybierz się w jakieś egzotyczne miejsce, dzięki temu uczynisz waszego wspólnego Sylwestra niezapomnianym przeżyciem.

5
Zrób wyjątkową kolację dla ukochanej osoby.

Jeżeli żadne z was nie ma ochoty wychodzić w ten wieczór z domu pomóżcie sobie nawzajem zorganizować uroczystą kolację przy świecach. Jeżeli nie czujecie się pewni w kuchni zamówcie dobre jedzenie z restauracji, udekorujcie dom świecami, włączcie romantyczną muzykę i po prostu spędźcie ten czas ze sobą.

6
Wymieńcie pocałunki o północy.

Upewnij się, że masz partnera blisko siebie. Kiedy zegar wybije północ pocałujcie się namiętnie pod gwiazdami i sztucznymi ogniami. To z pewnością będzie niezapomniane przeżycie dla was obojga.

Strona 1 z 2

Powiązane porady

Sylwester
Kac
strój detektywa

Podobne porady

Komentarze (1)

* Pola wymagane

fancy
22.12.2010
Niezłe porady na romantyczny magiczny wieczór. Szukając różnych pomysłów na spędzenie tej niezwykłej nocy trafiłam na niesamowite miejsce na Pojezierzu Brodnickim. Znalazłam ofertę z hotelu Głęboczek, która zawiera niezwykłą degustację win z ich własnej winnicy oraz kulig z ciepłym, aromatycznym grzańcem w dłoniach :))Romantyczny sposób na Sylwestra :)