pomada do włosów

Jak zrobić domową pomadę do włosów?

Badylaleczka - specjalista Tipy.pl
pomada do włosów
1 z 4
Pomada do włosów, zazwyczaj stosowana przez mężczyzn. Układa i nadaje włosom miękkości. Powstaje na bazie wosku i tłuszczu z dodatkiem substancji zapachowych.
Jeżeli poszukujesz doskonałego prezentu dla swego mężczyzny to świetnie trafiłaś. Sprawisz mu jeszcze większą radość, kiedy dowie się, że sama ją przygotowałaś. Dowiedz się czego potrzebujesz do zrobienia pomady do włosów.
P

* wosk pszczeli
* olej kokosowy
* olejek eteryczny

1
pomada do ukladania włosów
Przygotowujemy kąpiel wodną. W mały garnek nalewamy wodę, a na nim stawiamy metalową miskę. I gotujemy wodę. Odmierzamy składniki w stosunku 1 porcja wosku do 1 porcji oleju kokosowego i 1 kropli olejku eterycznego. Aby wypełnić mały słoiczek używamy 8 łyżeczek wosku i oleju kokosowego oraz 8 kropli olejku eterycznego.
Do miski dajemy wosk. Mieszając czekamy aż się rozpuści.
2
stylizacja włosów
Gdy będzie już w formie płynnej dodajemy olej kokosowy i olejek eteryczny. Olejki które się świetnie sprawdzają to mięta pieprzowa, lawenda i tymianek. Możesz oczywiście użyć taki jaki preferujesz. Zamieszaj miksturę, aż wszystkie składniki się połączą i kolor będzie jednolity. Do mieszania używaj plastikowej łyżki, chyba nie chcesz, by wosk pozostał na twoich ulubionych łyżkach.
3
pomada włosy
Gdy pomada jest gotowa przelej do słoiczka. Pomada po zastygnięciu jest gotowa do użycia. Odrobinę pomady, wielkości groszku, rozcierając w dłoniach nakładamy we włosy. Włosy można układać w dowolnym kierunku. Pomada utrwala włosy na długo i jednocześnie je nawilża.
Strona 1 z 4

Powiązane porady

wypadanie włosów
zapobieganie siwieniu
piękne włosy

Podobne porady

Komentarze (0)

* Pola wymagane