Relacje w związku

5 oznak, że twój partner traktuje cię przedmiotowo

monika_w - specjalista Tipy.pl
Relacje w związku
1 z 6
Za każdym razem, kiedy rozpoczynasz przygodę miłosną z nową osobą, zatrzymaj się i zadaj sobie pytanie: czy jestem pewny/a, że ta osoba spotyka się ze mną z właściwych powodów? Zazwyczaj tak właśnie będzie, jednak jeśli jesteś zaślepiony miłością, łatwo przeoczyć fakt, że twój nowy partner chce z Tobą być z innych pobudek niż miłość i przyjaźń. Jeśli choć jedna z przytoczonych poniżej wskazówek jest w przypadku twojego związku prawdziwa, potraktuj to jako czerwoną flagę ostrzegawczą.
1
On chce tylko seksu
Chce tylko seksu

Jasne - pocałunki i przytulanie się jest fantastyczne. Jednak związki są także po to, aby dobrze się poznać i spędzać wspólnie czas w ciekawy sposób. Jeśli twój chłopak nie przejawia zainteresowania żadną wspólną, kreatywną aktywnością poza tym, że ciągnie cię do łóżka, nie oszukuj się – on wcale nie chce być twoim chłopakiem. Potrzebuje wyłącznie partnera do seksu.

Dodatkowo, jeśli nowemu chłopakowi dasz do zrozumienia, że na tym etapie znajomości nie jesteś zainteresowana i gotowa na seks (a jeśli tak czujesz, koniecznie powinnaś to zrobić), powinien natychmiast powstrzymać swoje zapędy. Jeśli jednak próbuje popchnąć cię poza wyznaczone granice, znaczy to, że nie ma dla ciebie szacunku.
2
Lubi bardziej twoich znajomych
Lubi bardziej twoich znajomych niż ciebie

Czy twoja dziewczyna niemal błagała cię, abyś zabrał ją na imprezę u twoich znajomych – lecz kiedy tam dotarliście natychmiast zniknęła ci z oczu? Czy masz wrażenie, że bardziej zależy jej na zabawie z twoimi przyjaciółmi, niż na spędzeniu czasu z tobą? Jeśli tak, może to oznaczać, że wykorzystuje cię do podniesienia swojego statusu społecznego, lub do zbliżenia się do jednego z twoich kolegów, a ty jesteś tylko środkiem do celu.
3
Chce cie mieć na wyłączność
Ona zaczyna izolować cię od znajomych

Dziewczyna, która lubi cię takim jaki jesteś, nie będzie miała problemu aby spędzać czas nie tylko z tobą, ale i z twoimi przyjaciółmi, siostrą czy nawet rodzicami. Jeśli jednak zdaje się zawsze dążyć do pozbycia się ich z waszego otoczenia, znaczy to, że najprawdopodobniej nie jest zainteresowana tak naprawdę poznaniem ciebie i twojego świata, lecz chce zawłaszczyć cię wyłącznie dla siebie.
4
Nie stara sie
On prosi cię o zrobienie dla niego rzeczy, których nie chce zrobić dla ciebie

Dobry chłopak powinien szanować każdy aspekt twojego życia, włączając w to twoje prywatne rzeczy czy przedmioty. Jeśli to ty zawsze płacisz za wszystko, a on nigdy nie oferuje, że się dorzuci, bądź jeśli pożyczasz mu swoje rzeczy a on nigdy ich nie oddaje, nie szanuje cię tak, jak na to zasługujesz.
5
Chce być singlem
Ona nie chce być uznana za twoją dziewczynę

Być może ona ma innego miłego na boku, a może wciąż pała uczuciem do poprzedniego chłopaka. Bez względu na powód, jeśli daje światu znać, że wciąż jest singielką, znaczy to, że nie jest gotowa na zaangażowanie emocjonalne. Nie jest twoją prawdziwą dziewczyną – używa cię. A na to nie warto się godzić.
Strona 1 z 6

Powiązane porady

Wspaniały Mężczyzna
Idealny związek
jak wrócić do byłej

Komentarze (5)

* Pola wymagane

kwa
24.03.2016
Artykuł stworzony przez DEBILA na 7 stron no kurwa zależy wam na 7 wyświetleniu reklam jak każy używa adbloka...
Hermilion
24.03.2016
Jaki karwa partner .. maz albo kochanek a nie lewicowo partner
faf
23.03.2016
dzis wszyscy sie przedmiotowo traktuja a najbardziej kobiety mezczyzn. zapewniacze czegos. materialistki to kobiety, zawsze chca wiecej niz daja
asdf
23.03.2016
Przecież kobiety uwielbiają być traktowane przedmiotowo! Im bardziej przedmiotowo facet traktuje kobiety, tym większą popularnością wśród nich się cieszy. Widział kto kiedyś samotnego buca? Ja jeszcze nigdy, zawsze wokół nich wianuszek kobiet. A widział kto kiedy samotnego porządnego faceta? Chyba każdy z nas ma takich kolegów.
Halszka
23.03.2016
tak samo można opisać faceta,