Jaki pies dla rodziny

10 ras psów najlepszych dla rodziny

monika_w - specjalista Tipy.pl
Jaki pies dla rodziny
1 z 11
Zastanawiasz się nad kupnem psa dla rodziny? Istnieje wiele ras, posiadających odpowiednie cechy, aby zamieszkać z twoją rodziną i stać się nowym, ważnym członkiem rodziny. Zapoznaj się z listą związku kynologicznego aby wybrać właściwą rasę. Jako dorosłe, psy te są nie tylko piękne, lecz potrafią szczerze kochać dzieci i cała rodzinę.
1
Labrador Retriver
Labrador Retriver

To bardzo słodka i łagodna rasa. Doskonale wpasowują się w rodzinę ze względu na swoją kochającą naturę. Labradory zawsze są gotowe do zabawy. Są wysoce inteligentne i mają spokojną naturę, co sprawia, że świetnie się nadają dla rodzin z małym dzieckiem. Są także niezwykle lojalne, co czyni z nich świetnego przyjaciela rodziny.
2
Golden Retriver
Golden Retriver

Jest to jedna z najbardziej przyjaznych i lojalnych ras psów. Są świetnymi towarzyszami zabaw dla dzieci w każdym wieku, ze względu na swoją cierpliwość i łagodność. Psy te znane są ze swojej aktywności – czy jest to dzień spędzony na plaży, wycieczka w góry czy zabawa w rzucanie patyka, zawsze są zadowolone.
3
Angielski Buldog
Angielski Buldog

Znane są ze swej lojalności, świetnego usposobienia do dzieci i innych zwierząt domowych. Uwielbiają zabawę i cieszą się mogąc uczestniczyć we wszystkich aktywnościach rodziny. Są łagodne, spokojne i cudowne – nawet kiedy z pyska cieknie im ślina, albo chrapią. Buldog będzie doskonałym dodatkiem do rodziny.
4
Spaniel
Spaniel

Świetnie sprawdzają się jako rodzinny zwierzak, ponieważ są skore do zabawy i pełne energii. Ich słodkie usposobienie, przepiękne umaszczenie i niewielki rozmiar sprawiają, że doskonale nadają się dla rodzin z dziećmi. Spaniele są bardzo ciekawskie i lubią bawić się na dworze – szczególnie, kiedy mogą obwąchiwać wszystko w koło. Doskonały zwierzak.
5
Mops
Mops

Znane są ze swojego uroczego charakteru i żywiołowej osobowości. Bardzo dobrze nadają się dla rodziny ze względu na dobre relacje z innymi zwierzętami domowymi i dziećmi. Mają bezproblemowe usposobienie i dość leniwą postawę. Bardzo lubią, gdy zwraca się na nie uwagę i poświęca czas na zabawę. W zamian dają wiele miłości i przyjaźni, potrafią rozbawić do łez.
6
Border Collie
Border Collie

Bardzo popularne jako psy rodzinne. Są pełne energii i uwielbiają towarzystwo starszych dzieci. Potrzebują jednak przestrzeni, aby biegać i bawić się. W zamian dają przyjaźń i oddanie rodzinie. Są bardzo łatwe w treningu.
7
Owczarek Australijski
Owczarek Australijski

To pies bardzo aktywny, lubiący zabawę. Są bardzo oddane rodzinie i lubią, kiedy zwraca się na nie uwagę. Są mądre i odważne, co jest dodatkowym atutem w domu. Doskonale sprawdzają się z dziećmi, są czujne i łatwe w treningu. Lojalni przyjaciele rodziny.
8
Goldendoodle
Goldendoodle

Rasa mieszana, połączenie Golden Retrivera i pudla. Obie rasy znane są z dobrego usposobienia do dzieci, zatem krzyżówka nie może być inna. Są bardzo inteligentne, słodziutkie i łatwe do treningu. Są także bardzo społecznie nastawione, zatem łatwo nawiązują relacje z innymi domownikami.
9
Szanuceropudel
Szanuceropudel

Kolejna krzyżówka, tym razem sznaucera z pudlem. Znane są z silnych osobowości. Uwielbiają zabawę, dają się łatwo przytulać, są zatem psem odpowiednim dla rodzin z dziećmi. Zaletą jest niewielkie linienie, co tylko upraszcza ich utrzymanie. Bardzo czyste psy, doskonałe dla kochającej rodziny.
10
Owczarek niemiecki
Owczarek niemiecki

Niezwykle wierne i lojalne psy. Mają duże rozmiary, lecz niech cię to nie zmyli – to prawdziwe pieszczochy. Rasa ta jest inteligentna, bystra i oddana rodzinie. Lubią przebywać blisko właścicieli i są psami potrafiącymi chronić swoich bliskich. Zawsze pragną sprostać naszym oczekiwaniom, a do tego są bardzo łagodne.
Strona 1 z 11

Powiązane porady

cocker spaniel
fryzjer dla psa

Podobne porady

Komentarze (22)

* Pola wymagane

Paweł
07.12.2017
A rasa dla ludzi inteligentnych i empatycznych zwana kundelkiem - gdzie ?
Józef
26.11.2017
A Beagle???
dogindog
25.11.2017
Border Colie rozróżnia do 4 tys słów, czyli więcej niż przeciętny student.To pies dla ludzi inteligentnych i wykształconych ,innych może wpędzić w kompleksy.To nie jest pies dla wyborców PiS-u
Grazyna Lewandowska
13.11.2017
A dlaczego nie ma maltanczyka-ulubiony pies dzieci i gwiazd filmowych....polecam sliczne psy....
Julella
13.11.2017
A kundelki gdzie?
smaruszka
22.03.2016
A gdzie owczarek Colie?! Cudowny pies dla całej rodziny- zarówno w mieście,jak i na wsi. Łagodny,pogodny,oddany przyjaciel i trudno go sprowokować- co, nie modny?, za mało zmodyfikowany?,za mało popularny?
Zasada ogólnie jest taka, że dla rodziny najlepiej nadają się większe rasy psów- są łagodniejsze i cierpliwsze, -a rodzina, to zarówno dorośli,jak i dzieci.
elcia
22.03.2016
Bzdury wyssane z palca. Wszystko zależy od podejścia do zwierzęcia. Poza tym owczarki niemieckie są przerasoawione a i w związku z tym bojaźliwe i niepewne w swoich reakcjach. To samo z cocerspanielami, goldenami, retriverami.....
Ona
22.03.2016
Proszę o dodanie do listy: seter irlandzki. Rasa niezwykle przystosowuje się do otoczenia. Zadba o ruch na świeżym powietrzu.
maff
22.03.2016
Sam temat kupowania psa powinien być potępiony. Mało to psów w schroniskach do wzięcia za darmo? Do wyboru do koloru oczywiście bez rodowodu i innych bzdur, ale jak komuś na tym zależy to niech lepiej psa nie posiada wcale bo mu tylko wyrządzi krzywdę. Nie lepiej wziąć biednego, porzuconego psa, widzieć jak odzyskuje radość życia, jak krok po kroku okazuje swoje zaufanie i przywiązanie, jak odwdzięcza się za dom i miłość?
Jacek
22.03.2016
zgadzam się w 100 % z "ellą". Border collie i owczarek australijski psami rodzinnymi??? co za kretyn pisał ten artykuł. Jak ktoś nie ma choć podstawowej wiedzy o psach niech NIE CZYTA tych BZDUR