Jaki pies dla rodziny

10 ras psów najlepszych dla rodziny

monika_w - specjalista Tipy.pl
Jaki pies dla rodziny
1 z 11
Zastanawiasz się nad kupnem psa dla rodziny? Istnieje wiele ras, posiadających odpowiednie cechy, aby zamieszkać z twoją rodziną i stać się nowym, ważnym członkiem rodziny. Zapoznaj się z listą związku kynologicznego aby wybrać właściwą rasę. Jako dorosłe, psy te są nie tylko piękne, lecz potrafią szczerze kochać dzieci i cała rodzinę.
1
Labrador Retriver
Labrador Retriver

To bardzo słodka i łagodna rasa. Doskonale wpasowują się w rodzinę ze względu na swoją kochającą naturę. Labradory zawsze są gotowe do zabawy. Są wysoce inteligentne i mają spokojną naturę, co sprawia, że świetnie się nadają dla rodzin z małym dzieckiem. Są także niezwykle lojalne, co czyni z nich świetnego przyjaciela rodziny.
2
Golden Retriver
Golden Retriver

Jest to jedna z najbardziej przyjaznych i lojalnych ras psów. Są świetnymi towarzyszami zabaw dla dzieci w każdym wieku, ze względu na swoją cierpliwość i łagodność. Psy te znane są ze swojej aktywności – czy jest to dzień spędzony na plaży, wycieczka w góry czy zabawa w rzucanie patyka, zawsze są zadowolone.
3
Angielski Buldog
Angielski Buldog

Znane są ze swej lojalności, świetnego usposobienia do dzieci i innych zwierząt domowych. Uwielbiają zabawę i cieszą się mogąc uczestniczyć we wszystkich aktywnościach rodziny. Są łagodne, spokojne i cudowne – nawet kiedy z pyska cieknie im ślina, albo chrapią. Buldog będzie doskonałym dodatkiem do rodziny.
4
Spaniel
Spaniel

Świetnie sprawdzają się jako rodzinny zwierzak, ponieważ są skore do zabawy i pełne energii. Ich słodkie usposobienie, przepiękne umaszczenie i niewielki rozmiar sprawiają, że doskonale nadają się dla rodzin z dziećmi. Spaniele są bardzo ciekawskie i lubią bawić się na dworze – szczególnie, kiedy mogą obwąchiwać wszystko w koło. Doskonały zwierzak.
5
Mops
Mops

Znane są ze swojego uroczego charakteru i żywiołowej osobowości. Bardzo dobrze nadają się dla rodziny ze względu na dobre relacje z innymi zwierzętami domowymi i dziećmi. Mają bezproblemowe usposobienie i dość leniwą postawę. Bardzo lubią, gdy zwraca się na nie uwagę i poświęca czas na zabawę. W zamian dają wiele miłości i przyjaźni, potrafią rozbawić do łez.
6
Border Collie
Border Collie

Bardzo popularne jako psy rodzinne. Są pełne energii i uwielbiają towarzystwo starszych dzieci. Potrzebują jednak przestrzeni, aby biegać i bawić się. W zamian dają przyjaźń i oddanie rodzinie. Są bardzo łatwe w treningu.
7
Owczarek Australijski
Owczarek Australijski

To pies bardzo aktywny, lubiący zabawę. Są bardzo oddane rodzinie i lubią, kiedy zwraca się na nie uwagę. Są mądre i odważne, co jest dodatkowym atutem w domu. Doskonale sprawdzają się z dziećmi, są czujne i łatwe w treningu. Lojalni przyjaciele rodziny.
8
Goldendoodle
Goldendoodle

Rasa mieszana, połączenie Golden Retrivera i pudla. Obie rasy znane są z dobrego usposobienia do dzieci, zatem krzyżówka nie może być inna. Są bardzo inteligentne, słodziutkie i łatwe do treningu. Są także bardzo społecznie nastawione, zatem łatwo nawiązują relacje z innymi domownikami.
9
Szanuceropudel
Szanuceropudel

Kolejna krzyżówka, tym razem sznaucera z pudlem. Znane są z silnych osobowości. Uwielbiają zabawę, dają się łatwo przytulać, są zatem psem odpowiednim dla rodzin z dziećmi. Zaletą jest niewielkie linienie, co tylko upraszcza ich utrzymanie. Bardzo czyste psy, doskonałe dla kochającej rodziny.
10
Owczarek niemiecki
Owczarek niemiecki

Niezwykle wierne i lojalne psy. Mają duże rozmiary, lecz niech cię to nie zmyli – to prawdziwe pieszczochy. Rasa ta jest inteligentna, bystra i oddana rodzinie. Lubią przebywać blisko właścicieli i są psami potrafiącymi chronić swoich bliskich. Zawsze pragną sprostać naszym oczekiwaniom, a do tego są bardzo łagodne.
Strona 1 z 11

Powiązane porady

Podobne porady

Komentarze (35)

* Pola wymagane

to ja
24.09.2018
A gdzie sie podzial nasz POLSKI OWCZAREK NIZINNY , a pewnie bawi sie z dziecmi , najlepszy pies rodzinny i opiekunczy
Henryk Majewski
23.09.2018
A GDZIE MIŁY KOMENTARZ O PIESKU YORKSHIRE TERIER ? PRZECIEŻ TO SĄ MILUTKIE PIESKI I DO TEGO PIĘKNE .
Chester
09.09.2018
Od 10 lat ma Boston Teriera, nie ma lepszego psa do zabawy z dziećmi i w ogóle do zabawy!!
Paulina
01.09.2018
Berneński Pies Pasterski i inne słodziaki np. Kundelki ? Gdzie przepraszam. Każdy pies jest wspaniały, a ten artykuł jest bez większego sensu!
Alma
30.08.2018
A gdzie bokser ? Wspaniały opiekun dzieci?
ala
29.08.2018
Jeśli w tym rankingu są dwie "rasy" kundli formalnie niezatwierdzone i stanowiące niesprawdzoną krzyżówkę, to good luck. Jednocześnie nie uwzględnia czystej rasy pudla, który ma najwyższe notowania, jeśli chodzi o inteligencję, łagodność i zżycie z rodziną...
psiarz2000
25.08.2018
A gdzie rasy polskie świetnie nadające się do domu? Np. Polski owczarek nizinny (spokojna natura I terytorialny), gończy polski (pies z krótkim włosem I opiekuńczy), a owczarki polskie?
gospodarz
15.05.2018
Ostrożnie z takimi radami. nie wszystkie psy są takie same. Mam labradora z azylu. Jest wierny i oddany, ale nienawidzi dzieci i jest agresywny, gdy je widzi. być może był kiedyś krzywdzony i to pamięta.
krowa
06.04.2018
Najlepszy pies dla rodziny to ten bezdomny biedak, który akurat najbardziej potrzebuje ludzkiej pomocy. Nie ma znaczenia rasa i kolor.
gj61
29.01.2018
Jestem opiekunem (nie właścicielem!!) borderka. Mamy siebie od ośmiu lat i stanowczo odradzam tę rasę rodzinom mieszkającym w mieście, a nie daj Boże w bloku. To jest rasa kochająca wybieganie i różne psie "zadania". Nie polecajcie ich, proszę, to rasa dla "specjalistów".