Jaki pies dla rodziny

10 ras psów najlepszych dla rodziny

monika_w - specjalista Tipy.pl
Jaki pies dla rodziny
1 z 11
Zastanawiasz się nad kupnem psa dla rodziny? Istnieje wiele ras, posiadających odpowiednie cechy, aby zamieszkać z twoją rodziną i stać się nowym, ważnym członkiem rodziny. Zapoznaj się z listą związku kynologicznego aby wybrać właściwą rasę. Jako dorosłe, psy te są nie tylko piękne, lecz potrafią szczerze kochać dzieci i cała rodzinę.
1
Labrador Retriver
Labrador Retriver

To bardzo słodka i łagodna rasa. Doskonale wpasowują się w rodzinę ze względu na swoją kochającą naturę. Labradory zawsze są gotowe do zabawy. Są wysoce inteligentne i mają spokojną naturę, co sprawia, że świetnie się nadają dla rodzin z małym dzieckiem. Są także niezwykle lojalne, co czyni z nich świetnego przyjaciela rodziny.
2
Golden Retriver
Golden Retriver

Jest to jedna z najbardziej przyjaznych i lojalnych ras psów. Są świetnymi towarzyszami zabaw dla dzieci w każdym wieku, ze względu na swoją cierpliwość i łagodność. Psy te znane są ze swojej aktywności – czy jest to dzień spędzony na plaży, wycieczka w góry czy zabawa w rzucanie patyka, zawsze są zadowolone.
3
Angielski Buldog
Angielski Buldog

Znane są ze swej lojalności, świetnego usposobienia do dzieci i innych zwierząt domowych. Uwielbiają zabawę i cieszą się mogąc uczestniczyć we wszystkich aktywnościach rodziny. Są łagodne, spokojne i cudowne – nawet kiedy z pyska cieknie im ślina, albo chrapią. Buldog będzie doskonałym dodatkiem do rodziny.
4
Spaniel
Spaniel

Świetnie sprawdzają się jako rodzinny zwierzak, ponieważ są skore do zabawy i pełne energii. Ich słodkie usposobienie, przepiękne umaszczenie i niewielki rozmiar sprawiają, że doskonale nadają się dla rodzin z dziećmi. Spaniele są bardzo ciekawskie i lubią bawić się na dworze – szczególnie, kiedy mogą obwąchiwać wszystko w koło. Doskonały zwierzak.
5
Mops
Mops

Znane są ze swojego uroczego charakteru i żywiołowej osobowości. Bardzo dobrze nadają się dla rodziny ze względu na dobre relacje z innymi zwierzętami domowymi i dziećmi. Mają bezproblemowe usposobienie i dość leniwą postawę. Bardzo lubią, gdy zwraca się na nie uwagę i poświęca czas na zabawę. W zamian dają wiele miłości i przyjaźni, potrafią rozbawić do łez.
6
Border Collie
Border Collie

Bardzo popularne jako psy rodzinne. Są pełne energii i uwielbiają towarzystwo starszych dzieci. Potrzebują jednak przestrzeni, aby biegać i bawić się. W zamian dają przyjaźń i oddanie rodzinie. Są bardzo łatwe w treningu.
7
Owczarek Australijski
Owczarek Australijski

To pies bardzo aktywny, lubiący zabawę. Są bardzo oddane rodzinie i lubią, kiedy zwraca się na nie uwagę. Są mądre i odważne, co jest dodatkowym atutem w domu. Doskonale sprawdzają się z dziećmi, są czujne i łatwe w treningu. Lojalni przyjaciele rodziny.
8
Goldendoodle
Goldendoodle

Rasa mieszana, połączenie Golden Retrivera i pudla. Obie rasy znane są z dobrego usposobienia do dzieci, zatem krzyżówka nie może być inna. Są bardzo inteligentne, słodziutkie i łatwe do treningu. Są także bardzo społecznie nastawione, zatem łatwo nawiązują relacje z innymi domownikami.
9
Szanuceropudel
Szanuceropudel

Kolejna krzyżówka, tym razem sznaucera z pudlem. Znane są z silnych osobowości. Uwielbiają zabawę, dają się łatwo przytulać, są zatem psem odpowiednim dla rodzin z dziećmi. Zaletą jest niewielkie linienie, co tylko upraszcza ich utrzymanie. Bardzo czyste psy, doskonałe dla kochającej rodziny.
10
Owczarek niemiecki
Owczarek niemiecki

Niezwykle wierne i lojalne psy. Mają duże rozmiary, lecz niech cię to nie zmyli – to prawdziwe pieszczochy. Rasa ta jest inteligentna, bystra i oddana rodzinie. Lubią przebywać blisko właścicieli i są psami potrafiącymi chronić swoich bliskich. Zawsze pragną sprostać naszym oczekiwaniom, a do tego są bardzo łagodne.
Strona 1 z 11

Powiązane porady

Podobne porady

Komentarze (61)

* Pola wymagane

Lika
Dzisiaj 13:09
Jak macie psa, to potrzebujecie opieki nad zwierzętami! Zawsze.
krysia
Dzisiaj 23:37
na pierwszym zdjęciu to samoyed
Stefan
Dzisiaj 07:32
Najlepszy pies dla rodziny to pluszak
ada
Dzisiaj 09:59
Zastanawia mnie polecanie hybryd. Nie od dzisiaj wiadomo , że zdrowotnie nie niesie nic dobrego. Owczarki niemieckie, hmm... rasa która dzisiaj sprawia masę problemów i zdrowotnych , i behawioralnych. Ausie, border, rasy cudowne, wymagające pracy i zmęczenia psych. no co nie każdy sobie może pozwoli
Rafi
Dzisiaj 13:48
A czy ktoś wie, co to za rasa pieska na pierwszym zdjęciu z tym małym dzieckiem.Pozdrawiam.
Basica
Dzisiaj 11:08
Spaniele są faktycznie super (mialam trzy) zwłaszcza do dzieci, bardzo je kochają i bronią, łagodne, lubią się bawić z nimi, także spacerować i biegać na dworze. Wyjątek: rude spaniele!!! I z rudymi łatami! Rudy gen jest często sprzężony z genem agresji!!! Mój najłagodniejszy był czarny, brąz też ok.
Baśka
Dzisiaj 10:59
Miałam trzy cocer spaniele: jako dziecko i osoba dorosła. Najlepszy był czarny: super łagodny, pieszczoch, aktywny, uczył się różnych poleceń - idealny przyjaciel dla rodziny, która lubi spacery, ruch, ale niekoniecznie na co dzień. Kochają i bronią dzieci. Tylko nie rude! Ani z rudymi łatami
Dorota
Dzisiaj 22:44
BULDOŻKI FRANCUSKIE!!! To najwspanialsza rasa dla rodziny. To urocze, kochane psiątka, zero agresji, ogromnie przywiązane do członków rodziny. Miałam różne psiaki, wszystkie były bardzo kochane, ale buldożek przebił wszystkie poprzednie. WYJĄTKOWE, CUDOWNE, KOCHAJĄCE ISTOTKI!
Kamila
Dzisiaj 11:19
Najwspanialsza rasa dla rodziny i dzieci to Czarny Terier Rosyjski. Niestety jeszcze mało znana rasa. Bardzo opiekuńcze i związane z rodziną. Nie wykazują agresji, atakują jedynie gdy zagrożony jest członek rodziny.
gj61
Dzisiaj 12:16
Umieszczenie tutaj Border-Collie czy Owczarka Australijskiego (pokrewne ze sobą) jest trochę ryzykowne. Obie rasy, mam borderka, wymagają wiele uwagi i przede wszystkim przestrzeni. Nie są to psy "domowe", o nie!