Jaki pies dla rodziny

10 ras psów najlepszych dla rodziny

monika_w - specjalista Tipy.pl
Jaki pies dla rodziny
1 z 11
Zastanawiasz się nad kupnem psa dla rodziny? Istnieje wiele ras, posiadających odpowiednie cechy, aby zamieszkać z twoją rodziną i stać się nowym, ważnym członkiem rodziny. Zapoznaj się z listą związku kynologicznego aby wybrać właściwą rasę. Jako dorosłe, psy te są nie tylko piękne, lecz potrafią szczerze kochać dzieci i cała rodzinę.
1
Labrador Retriver
Labrador Retriver

To bardzo słodka i łagodna rasa. Doskonale wpasowują się w rodzinę ze względu na swoją kochającą naturę. Labradory zawsze są gotowe do zabawy. Są wysoce inteligentne i mają spokojną naturę, co sprawia, że świetnie się nadają dla rodzin z małym dzieckiem. Są także niezwykle lojalne, co czyni z nich świetnego przyjaciela rodziny.
2
Golden Retriver
Golden Retriver

Jest to jedna z najbardziej przyjaznych i lojalnych ras psów. Są świetnymi towarzyszami zabaw dla dzieci w każdym wieku, ze względu na swoją cierpliwość i łagodność. Psy te znane są ze swojej aktywności – czy jest to dzień spędzony na plaży, wycieczka w góry czy zabawa w rzucanie patyka, zawsze są zadowolone.
3
Angielski Buldog
Angielski Buldog

Znane są ze swej lojalności, świetnego usposobienia do dzieci i innych zwierząt domowych. Uwielbiają zabawę i cieszą się mogąc uczestniczyć we wszystkich aktywnościach rodziny. Są łagodne, spokojne i cudowne – nawet kiedy z pyska cieknie im ślina, albo chrapią. Buldog będzie doskonałym dodatkiem do rodziny.
4
Spaniel
Spaniel

Świetnie sprawdzają się jako rodzinny zwierzak, ponieważ są skore do zabawy i pełne energii. Ich słodkie usposobienie, przepiękne umaszczenie i niewielki rozmiar sprawiają, że doskonale nadają się dla rodzin z dziećmi. Spaniele są bardzo ciekawskie i lubią bawić się na dworze – szczególnie, kiedy mogą obwąchiwać wszystko w koło. Doskonały zwierzak.
5
Mops
Mops

Znane są ze swojego uroczego charakteru i żywiołowej osobowości. Bardzo dobrze nadają się dla rodziny ze względu na dobre relacje z innymi zwierzętami domowymi i dziećmi. Mają bezproblemowe usposobienie i dość leniwą postawę. Bardzo lubią, gdy zwraca się na nie uwagę i poświęca czas na zabawę. W zamian dają wiele miłości i przyjaźni, potrafią rozbawić do łez.
6
Border Collie
Border Collie

Bardzo popularne jako psy rodzinne. Są pełne energii i uwielbiają towarzystwo starszych dzieci. Potrzebują jednak przestrzeni, aby biegać i bawić się. W zamian dają przyjaźń i oddanie rodzinie. Są bardzo łatwe w treningu.
7
Owczarek Australijski
Owczarek Australijski

To pies bardzo aktywny, lubiący zabawę. Są bardzo oddane rodzinie i lubią, kiedy zwraca się na nie uwagę. Są mądre i odważne, co jest dodatkowym atutem w domu. Doskonale sprawdzają się z dziećmi, są czujne i łatwe w treningu. Lojalni przyjaciele rodziny.
8
Goldendoodle
Goldendoodle

Rasa mieszana, połączenie Golden Retrivera i pudla. Obie rasy znane są z dobrego usposobienia do dzieci, zatem krzyżówka nie może być inna. Są bardzo inteligentne, słodziutkie i łatwe do treningu. Są także bardzo społecznie nastawione, zatem łatwo nawiązują relacje z innymi domownikami.
9
Szanuceropudel
Szanuceropudel

Kolejna krzyżówka, tym razem sznaucera z pudlem. Znane są z silnych osobowości. Uwielbiają zabawę, dają się łatwo przytulać, są zatem psem odpowiednim dla rodzin z dziećmi. Zaletą jest niewielkie linienie, co tylko upraszcza ich utrzymanie. Bardzo czyste psy, doskonałe dla kochającej rodziny.
10
Owczarek niemiecki
Owczarek niemiecki

Niezwykle wierne i lojalne psy. Mają duże rozmiary, lecz niech cię to nie zmyli – to prawdziwe pieszczochy. Rasa ta jest inteligentna, bystra i oddana rodzinie. Lubią przebywać blisko właścicieli i są psami potrafiącymi chronić swoich bliskich. Zawsze pragną sprostać naszym oczekiwaniom, a do tego są bardzo łagodne.
Strona 1 z 11

Powiązane porady

Podobne porady

Komentarze (52)

* Pola wymagane

gj61
18.08.2019
Umieszczenie tutaj Border-Collie czy Owczarka Australijskiego (pokrewne ze sobą) jest trochę ryzykowne. Obie rasy, mam borderka, wymagają wiele uwagi i przede wszystkim przestrzeni. Nie są to psy "domowe", o nie!
Seba19
31.07.2019
Tylko bulterier albo pitbull
Jsjsj
18.07.2019
A czemu nie ma tu beagla kocham te pieski !
Alek
28.06.2019
Beznadzeja, najlepszy dla rodziny jest Buldog Francuski i zaden inny pies go na bank nie przebije. Kochana morda
Ryszard
24.06.2019
a Berneński Pies Pasterski to co !!!!
Z.
08.06.2019
Każdy ma swoją ulubioną rase psa. Psy to pomocne, piękne, zabawne, oddane zwierzęta. Każdy pies i jego rasą jest wspaniała. Moją ulubioną rasą to beagle psy są myśliwskie. Mam beagle wabi się Luna nie zna bardziej przyjaznego psa! Każdy na mojej ulicy zna Lune podchodzą do niej i głaszczą. Kocham ją
Marcin
01.06.2019
York to nie pies, tylko psokot
Barbara
31.05.2019
owczarek niemiecki to najwspanialszy pies ,Nasz był częścią naszej rodziny,był z nami prze !5 lat,cudowny kochany i przyjacielski.Uwielbiał z nami podróże samochodem ,,nauczony był przytulania się do nas i robił to zawsze ilekroć go poprosiliśmy.Mądry inteligentny i oddany swoim właścicielom.
W.
31.05.2019
A gdzie mój podhalan, ja się pytam?
HuculskaDolina
30.04.2019
Bardzo przyjaznym psem mało znanym w Polsce, a jedynie w USA i Australii, to Gończy Hamiltona.