Jak usunąć koci mocz

Jak w naturalny sposób wyczyścić koci mocz i usunąć jego zapach?

lucy - specjalista Tipy.pl
Jak usunąć koci mocz
1 z 4
Koty są obecnie jednymi z najbardziej popularnych zwierząt domowych. W przeciwieństwie do psów, kotami łatwiej się zaopiekować. Są inteligentne i bardziej pomysłowe niż psy. Nie zależy im też na ludzkiej uwadze, ale potrafią być kochające i słodkie jeśli chcą. Problem z kotami dotyczy ich moczu, który może pozostawić plamy trudne do usunięcia, a dodatkowo ma nieznośny zapach. Jeśli planujesz kupić kota lub jeśli już go masz, powinnaś znać sposoby na naturalne wyczyszczenie i usunięcie plam po jego moczu. Tak na wszelki wypadek.
1
Koci mocz czyszczenie
Mocz z drewnianej podłogi

Mocz kota pozostawia na drewnie plamy, które brzydko pachną i mogą doprowadzić do gnicia podłogi. Naucz się, jak skutecznie usunąć koci mocz, tak byś nie musiała borykać się w późniejszym czasie ze zniszczoną podłogą.

Czego potrzebujesz:
  • Ręczniki papierowe
  • Ciepła woda
  • 1 szklanka octu
  • Woda utleniona

Usuń widoczne plamy z moczu za pomocą papierowych ręczników. Jeśli mocz już wsiąkł w podłogę, usuń plamę na tyle, na ile możesz, ale nie trzyj podłogi, gdyż możesz ją zadrapać.

Stopniowo myj zabrudzoną powierzchnię 1 szklanką octu. Możesz go nawet dodać więcej, w zależności od stopnia zabrudzenia. Spłucz powierzchnię 2 – 3 szklankami ciepłej wody do momentu usunięcia octu.

Wytrzyj mokre miejsce ręcznikami papierowymi. Następnie zmocz ręcznik papierowy wodą utlenioną i delikatnie pocieraj powierzchnię. Wysusz ją, znów wycierając papierowymi ręcznikami.
2
Koci mocz jak pozbyć się zapachu
Metodę taką możesz również zastosować, jeśli kot zabrudził skórzaną sofę. Jeśli to możliwe, zdejmij skórzane pokrycie, aby mocz i środek czyszczący nie przedostały się do materaca. Jeśli materac już jest zabrudzony kocim moczem, trzeba go wyczyścić tak, jak poprzednie powierzchnie.
3
Ocet jabłkowy czyszczenie
Usuwanie moczu z ubrań

Czego potrzebujesz:
  • Pralka
  • Detergent do prania
  • 1/4 szklanki octu jabłkowego

Umieść zabrudzone moczem kota ubrania w pralce. Dodaj proszek do prania. Poczekaj, aż skończy się cykl prania i zatrzymaj pralkę, kiedy zaczyna się cykl płukania. Dodaj 1/4 szklanki octu jabłkowego do pojemnika na płyn do płukania. Kwasowy odczyn octu usunie zapach moczu.

Włącz pralkę ponownie i odczekaj do zakończenia cyklu płukania. Jeżeli ubrania pachną octem, nastaw je na kolejne płukanie.
Strona 1 z 4

Powiązane porady

mycie okna
Płyn do kurzu
czyszczenie dywanu

Podobne porady

Komentarze (0)

* Pola wymagane