Co powinniśmy trzymać w zamrażarce

6 nietypowych sposobów na wykorzystanie zamrażalki

majka - specjalista Tipy.pl
Co powinniśmy trzymać w zamrażarce
1 z 6
Lody. Lód. Kawa. Worki z mrożonymi warzywami. Mięso. Owoce. Zamrażarka to miejsce odpowiednie dla wielu rzeczy, ale czy wiesz, że te sześć przedmiotów, które nie nadają się do jedzenia, również powinny się w niej znaleźć? Poznaj nietypowe zastosowania twojej zamrażalki, a przekonasz się, że nadaje się ona nie tylko do przechowywania jedzenia.
1
Jak wyczyścić brudne dżinsy
Brudne jeansy

Pralka nie radzi sobie z brudem na twoich spodniach? Powierz je... zamrażarce. Wystarczy złożyć je, umieść w dużej plastikowej torbie i trzymać w zamrażarce przez około tydzień. Voilà: czyste dżinsy, które nie tracą kształtu i koloru.
2
Świece woskowe w zamrażarce
Świece woskowe

Przedłuż świeżość twoich ulubionych świec, umieszczając je w zamrażarce na dzień przed ich użyciem. Kiedy świeczka się wypali, włóż naczynie powrotem do zamrażarki. Będziesz wtedy mogła łatwo pozbyć się pozostałego wosku.
3
Pończochy i rajstopy w zamrażarce
Pończochy i rajstopy

Rajstopy są delikatne i łatwo tracą kształt? Nie, jeśli przechowujesz je w zamrażarce! Nigdy więcej wypchanych kolan.
4
Nasiona słonecznika w zamrażarce
Nasiona

Tak, można tam przechowywać nasiona słonecznika i dyni, przez okres nawet do pięciu lat. Wystarczy upewnić się, że są bardzo suche i włożyć je do szczelnej torebki lub pojemnika.
5
Przechowuj baterie w zamrażarce
Baterie

Przedłuż życie baterii aż o 90% przechowując je w zamrażarce, aż będziesz gotowa, aby z nich korzystać. Będziesz jednak musiała dać im czas do rozmrożenia przed włożeniem ich do pilota czy latarki.
Strona 1 z 6

Powiązane porady

Podobne porady

Komentarze (0)

* Pola wymagane